Gå til innhold

Hjelp! Hurtigtaster med ALT funker ikke lenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har fått et problem her, hverken CTRL + ALT + DEL (oppgavebehandling) eller ALT + F4 (exit) fungerer. Men ALT + TAB derimot, fungerer.

Jeg sølte melk ( :D ) i tastaturet her om dagen, men tviler på at det er årsaken, i og med at ALT funker i enkelte tilfeller.

Det hadde vært kjekt om noen kunne hjelpe meg, selv om jeg egentlig klarer meg uten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet selv. Klarte å søle iskaffi i tastaturet på laptopen min... :thumbdown: Men ja, prøv å ta av tastene som ikke virker som de skal, og se om det er noe søl under. Grunnen til at den virker noen ganger kan være at mengden søl under tasten er slik at den innimellom får kontakt (skjer med min Ctrl-tast).

Lykke til.

Skrevet

Hva i all verden søler du melk i tastaturet for da? hvorfor søler du ikke Cola i tastaturet istede? :p neida. Bare tulla. Men uannsett. Har hørt at det går an å ta med Tastaturet i dusjen om man har trådløst. Har aldri prøvd det selv. Ellers kan du jo ta ut alle tastene og ha dem i en pose og legge dem i oppvaskmaskin eller vaskemaskin.

Skrevet
Hva i all verden søler du melk i tastaturet for da? hvorfor søler du ikke Cola i tastaturet istede? :p neida. Bare tulla. Men uannsett. Har hørt at det går an å ta med Tastaturet i dusjen om man har trådløst. Har aldri prøvd det selv. Ellers kan du jo ta ut alle tastene og ha dem i en pose og legge dem i oppvaskmaskin eller vaskemaskin.

5073760[/snapback]

Hehe, nei, jeg kjøper ikke produkter fra Coca Cola Company :nei: . Jeg hadde det litt travelt og spiste forkostblanding mens jeg satt ved pc'n før skolen.

Men det er litt rart fordi ALT+TAB alltid funker, men CTRL + ALT + DEL og ALT+F4 aldri funker. Og både CTRL, ALT og DEL funker hver for seg. Så jeg tror kanskje det det er noe med innstillingene i windows elns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...