DementedAlbino Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Tidligere er all tekst og bilder blitt sendt videre for å klargjøres før det sendes til trykkeriet, men i lengden ble dette for dyrt. Jeg må nå gjøre denne delen selv, og lurer på hva som er det beste programmet for å sitte det opp slik at jeg får det slik jeg vil. Regner med at dette kan gjøres i word, men er vel programmer som er mer egnet enn som så?
kjeklulf Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Adobe InDesign er utmerket men kostbart. Word kan brukes men forutsetter at den som skal gjøre det har meget god forståelse av hvordan programmet bør brukes i slike sammenhenger. Microsoft Publisher er et alternativ om man allerede har Office.
DementedAlbino Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Skrevet 28. oktober 2005 Så både publisher og adobe kan brukes til dette? Er ikke mye det er snakk om, bare 1-2 A4 sider hver 14 dag, så vil helst ikke ha de største utgiftene med dette. Kan begge disse programmene tilpasses størrelse på siden, for så å lasere tekst osv der det passer best?
kjeklulf Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Jada, begge programmene har disse mulighetene. Det har forsåvidt også Word og med så liten produksjon kan man nesten vurdere å bruke Word til det. Hvis det stort sett er det samme formatet men kun endring av innhold vil det være rimelig enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå