shabador Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Noen som har noen erfaringer med zero-sum dkp systemet? (Som vistnok skal være et av de bedre systemene med tanke på å unngå inflasjon, dkp hoarding, og å stenge ute nye spillere) Dersom noen vil, så kan de gjerne forklare litt om dette systemet, da det ble litt for komplisert for meg å forstå den lille informasjonen jeg fant på nettet.
litago Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Noen som har noen erfaringer med zero-sum dkp systemet? (Som vistnok skal være et av de bedre systemene med tanke på å unngå inflasjon, dkp hoarding, og å stenge ute nye spillere) Dersom noen vil, så kan de gjerne forklare litt om dette systemet, da det ble litt for komplisert for meg å forstå den lille informasjonen jeg fant på nettet. 5077144[/snapback] Om jeg forstår deg rett så er det som dette: Du har 40 mann i et raid, og det dropper 3 epics, til la oss si 10, 10 og 8 dkp under det raidet. Da vil den totale summen at dkp som er brukt i raidet (28) delt på deltagerene i raidet (40), bli gitt tilbake til hver av deltagerene (0,7). Dette vil da komme i tillegg til evt. deltager dkp. Vi bruker det, og jeg kunne ikke tenkt meg å brukt noe annet (kan ha noe med at jeg bare har brukt dette :!: ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå