MeSs Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Tryna no jævli på sykkel ista, mobilen ser ikke ut!! Knust display, mye småbulker! Har TOTALforsikring. Fikser di dette på garantien? SE K700i Mvh Marius
Ram's Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Telenor eller NetCom forsikring? Hvorfor ikke ringe dem å spørre de om det?
MeSs Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 Netcom! Går det så seint? Hva er nret? Mvh Marius
MeSs Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 Tenkte jeg skulle ta backup av hele telefon også, før jeg isåfall leverer den på service.. Men får ikke sync stationen min til å virke med " floAt's Mobile Agent" Vil ikke koble til liksom, har koblet sync station via usb i usb port 2 på datan.. Mvh Marius btw, Sinnsykt dårlig musikk på vent på netcom forresten..
MeSs Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Prata akkurat med netcom, di sa di ikke dekka displayet! Og når jeg kjøpte telefonen og tegna netcom totalforsikring fikk jeg beskjed om at totalforsikringa dekka alt unntatt å kaste den i veggen på jørs.. Mvh Marius EDIT: *oppgitt* "Derfor bør du forsikre mobilen: Dekker misbruk av stjålet mobil Enkel skadebehandling over telefon Raskt skadebehandling - 1 times behandlingsgaranti etter at skade, tap/tyveri eller misbruk er meldt og dokumentert" Endret 27. oktober 2005 av MeSs
genser Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Da din tråd omhandler garantien fra NetCom er dette i aller høyeste grad relatert til "Operatører og tjenester". Tråden er derfor feilpostet, og stenges av den grunn. Vennligst les følgende tråd før du poster igjen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821
Anbefalte innlegg