Vaffel89 Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Holdt på med en skoleoppgave i photoshop nå, og støtte på et problem når jeg skulle til å skrive noe. Jeg har engelsk tasteopsett i photoshop, så jeg får ikke æ,ø,å. Som dere ser funker de jo fint her å i resten av windows å. Må jeg stille noe i programmet? I så fall hva. Håper snarlig svar (skal leveres i morgen )
Slettetavmeg Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Kanskje en idé å lese i den fine bruksanvisningen som følger med programmet?
Vaffel89 Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 hrmmm...... har ikke den jeg Da hadde jeg jo ikke spurt her om hjelp
Slettetavmeg Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Har du den ikke? Har du betalt flere tusen kroner for et program, og så roter du vekk bruksanvisningen? Noen andre som lukter piratkopi?
B4stian Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Har man warez kan vi nok ikke hjelpe deg, har du kjøpt programmet kan du nok snakke med supporten til Adobe...
oysfaerg Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Trådstarter: Du er 16 år ser jeg, og måten du skriver innlegget på, gir det svært dårlig kredibilitet. Adobe Photoshop CS2 koster rundt 6.000 kroner for en fullversjon, og da får du med en fyldig brukerveiledning! Denne tråden stenges, nå har du fått link til å kjøpe programmet, support får du hos Adobe!
Anbefalte innlegg