gamerman Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Når jeg skal avinstallere hovedkort driverne og oppdatere til en nyere versjon . Trenger jeg å avinstallere onboard - lydkort driveren først ? Skal bare ha system drivere osv avinstallert
Sweet Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 om du skal oppdatere behøver du ikke fjerne de gamle først, bare installer de nye fra exe fil eller hvilket format det er, så skal de skrive over de gamle Mvh Sweet™
maedox Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Er absolutt ikke dumt å avinstallere de gamle driverne først, selv om de nye skal overskrive. Om du ikke avinstallerer før reinstallasjon kan du oppleve at installasjonsprogrammet avlutter seg selv uten feilmelding. Har skjedd for meg ved installasjon av nForce-drivere. Du trenger vel strengt tatt ikke avinstallere lydkortdriveren, men det kommer litt an på hvilke valg du har i installasjonsprogrammet. Det kan være du må avinstallere og reinstallere alle drivere som har tilknytning til hovedkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå