Gå til innhold

Ny harddisk til laptopen. Anbefalinger?


kiripe

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tiden er inne for å bytte ut 30gb'en i laptopen min. Det jeg imidlertid lurer på er om noen har en disk de anbefaler? Minimum støy, minimum varme, maximum levetid og minimum pris er vel kriteriene, uten at de representerer noen bestemt rekkefølge ;)

 

Samtidig kan du også nevne et eksternt harddisk kabinett for 2,5" du brenner for, i og med at jeg regner med at den gamle slenges inn i et sånt.

 

 

Evig takknemlig for alle forslag.

Fyr løs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Tiden er inne for å bytte ut 30gb'en i laptopen min. Det jeg imidlertid lurer på er om noen har en disk de anbefaler? Minimum støy, minimum varme, maximum levetid og minimum pris er vel kriteriene, uten at de representerer noen bestemt rekkefølge ;)

 

Samtidig kan du også nevne et eksternt harddisk kabinett for 2,5" du brenner for, i og med at jeg regner med at den gamle slenges inn i et sånt.

 

 

Evig takknemlig for alle forslag.

Fyr løs!

5064750[/snapback]

 

 

Harddisk med 7200 rpm hadde jo vært kjekt. Det er ikke så store forskjeller på diskene fra produsent til produsent. Men har du sjekket at datamaskinen støtter større harddisker?

Endret av Jtand
Lenke til kommentar

Harddisk med 7200 rpm hadde jo vært kjekt. Det er ikke så store forskjeller på diskene fra produsent til produsent. Men har du sjekket at datamaskinen støtter større harddisker?

5064762[/snapback]

 

 

Jessda. har en TOSHIBA MK3018GAP i maskinen og den er på 4200 rpm, men vil ikke 7200 støye noe grusomt i forhold?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...