Gå til innhold

Fotballspill for to på samme PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dere er altså bombesikre på at man med disse to spillene kan spille mot hverandre på samme PC hvis man har en gamepad? Kan man evt. koble på to gamepads, slik at man slipper å bruke tastaturet?

mvh

Stig Ove Voll

Skrevet
På Pro Evolution Soccer på PC kan man vel spille opp til 8 spillere samtidig?

5065554[/snapback]

Ikke på en pc vel?

Men til trådstarter:

FIFA spillene har ihvertfall muligheten til å spille flere på samme pc.. de eldre spillene kan du vel tilogmed sitte på hver deres side på tastaturet :!:

Skrevet

Ja, jeg spiller selv gjerne Fifa og NHL sammen med venner ved hjelp av en gamepad og tastaturet. Har bare prøvd Fifa 05 riktignok, men er nok garantert sånn på 06 også.

Skrevet
På Pro Evolution Soccer på PC kan man vel spille opp til 8 spillere samtidig?

5065554[/snapback]

Ikke på en pc vel?

Jo, mener man kan spille opptil 8 spillere på én PC.

Skrevet
Ja, jeg spiller selv gjerne Fifa og NHL sammen med venner ved hjelp av en gamepad og tastaturet. Har bare prøvd Fifa 05 riktignok, men er nok garantert sånn på 06 også.

5066012[/snapback]

Er vel ingen grunn for at det ikke skal gå an selv om jeg aldri har prøvd det. Tror nok ikke at spillet "er låst" til tastaturet slik at man MÅ bruke det så tror du kan være sikker på det

Skrevet

Det har gått fint å bruke to gamepads på alle fifa spilla siden FIfa 97. Har personlig prøvd med 97,98,99,2000,2002,2004,Uefa champ. og 2006. Fifa98 kan tilogmed styres med musa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...