Marvil Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Hoi, Først, jeg har ingen tilknytning til dette firmaet, så bare reklame for dem på TV. Syns dette konseptet virket stilig. For 30.000, får du en Smart ForFour til din disposisjon i 3 år. Dvs, 825kr i måneden, for å ha egen bil, inkludert kasko og servicer. Det negative er jo at man er en rullende reklameplakat, men jeg tror faktisk jeg ikke hadde brydd meg nevneverdig om jeg hadde bodd i Oslo og hatt behov for transport som er billigere enn et månedskort.. www.moveboards.no Noen som har erfaringer med dette..? Endret 25. oktober 2005 av Marvil
Signatur Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Prisen var det jo igjenting å si på. Ekstremt billig. Du må søke om å få dette tilbudet, og de velger ut de mest attraktive sjåførene som får bli med. Dvs du må være ung, trendy og kjøre mye i sentrum. Les også den lille skriften i kontrakten. Normalt ved et leieforhold må DU betale for alle skrammer og riper på bilen ved slutten av leieforholdet. Årsavgift kommer også i tillegg tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå