Zappza Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Hei! Jeg bruker og rippe inn musikk med WMP, siden jeg jeg ikke kan redigere hvert enkeltnavn og dårlig database i Winamp. Siden WMP ikke lager playlists når de ripper lurte jeg på om det finnes et programm som gjør dette?
roac Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Hei! Jeg bruker og rippe inn musikk med WMP, siden jeg jeg ikke kan redigere hvert enkeltnavn og dårlig database i Winamp. Siden WMP ikke lager playlists når de ripper lurte jeg på om det finnes et programm som gjør dette? 5057589[/snapback] I et kommandovindu i samme katalog som filene er rippet til: dir *.mp3 /b > playlist.m3u Det går selvsagt an å lage en batfil som gjør dette for deg og legge den et sted i path, men det har ikke jeg giddet å gjøre enda.
Zappza Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Skrevet 25. oktober 2005 Skal jeg bytte ut dir med det fulle mappenavnet?
Wipeout Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Jeg vet at dette er litt utenfor tema, men ser du bruker WMP til å rippe musikken. Ta en titt her isteden, og prøv det.
Zappza Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Skrevet 25. oktober 2005 Wipeout: Skal teste det, takk! Har laget en .bat fil til dette til hjelp for andre playlist.zip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå