Gå til innhold

Da er konto stengt, noen andre? (og viktigst;why?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Skrevet

prøvd andre mmorpg spill men har aldri blitt så avhengig av et spill sånn som wow :) cancel account? ikke før en laaang stund framover, og nå kommer jo expansion også snart :D

Skrevet
Når jeg slutter er det fordi jeg er lei, og det har ikke noe med spillet å gjøre. Wow er fremdeles noe av det beste innen spill, men er man lei så er man lei, men det er ikke wow sin skyld.

Å slutte wow pga spilltekniske ting og lagg vil jeg kalle "suttring"

5116548[/snapback]

kall det gjerne sutring, men det er en del av helheten at ting skal fungere glatt. spilte ac2 før, aldri problemer der, og ett mye bedre spill enn ac2, men som desverre måtte stenge.

på den annen side tviler jeg på at du ville betalt for å spille ett spill du ikke er fornøyd med, enten det er fordi du er lei eller innholdet eller pga andre årsaker. på samme måte ville du heller ikke kjøpt ett bilspill hvis du ikke kan fordra det.

jeg testa iallefall spillet.

Skrevet

Jeg spilte vanvittig mye til å begynne med. Fikk meg lvl 60 paladin ganske raskt, og hadde også en 3-4 andre lvl 40 karakterer. Så gikk jeg totalt lei og kansellerte kontoen min. Fikk rett og slett nok av det statiske miljøet og de kjipe questene - og tanken på å gjøre en instance-run på 3-4-5 timer for å tape en item til en ninja-looter gjorde ikke saken akkurat bedre.

Etter 3 måneders opphold så åpnet jeg kontoen igjen, mest av nysgjerrighet over hva som hadde kommet i de siste patchene osv. Selv om lite hadde skjedd, annet enn en ikke akkurat etterlengtet introduksjon av lagg-helvete, så startet jeg en ny prest som nå har fått seg mount og greier.

Nå trives jeg i den virtuelle verdenen igjen :-) Hele greia med spillet er det sosiale. Mens jeg tidligere hadde mye høyere level enn kameratene mine, så holder jeg meg nå på samme nivå, og gjør quester og instanser med de. Alt det andre rundt er bare 'props' i mine øyne.

Hvis man har lyst til å kansellere kontoen fordi guildet er kjipt, så er det bare å finne seg et annet guild - det er nok av ålreite mennesker i WoW. La levlingen være mindre viktig - det er faktisk lov å bruke en dag eller to på å bli bedre i cooking f.eks. uten at man trenger å bekymre seg over at de andre i guildet vil rase fra en osv. Er man lei av dårlige grupper så bør man jo bruke litt tid på å finne en bra gruppe da - og er man i et ålreit guild så burde jo ikke det være noe problem.

Poenget er jo tross alt å gi seg selv litt god underholdning :)

En litt mindre seriøs holdning til WoW hjalp i hvertfall for meg...

Skrevet

Slettet vel kontoen for ett par måneder siden, å når jeg sier slettet så mener jeg slettet. Ikke bare kansellert :) Hadde spillt igjennom closed og open beta frem til da..

Jeg orket rett og slett ikke mer av all leet- speaken i det spillet. Kan hende Daggerspine var værre enn andre, men når ett "rollespill" er fullt av det jeg kaller CS kiddies som ikke kan skrive ett ord riktig, da stikker jeg.. Prøvde å være tålmodig, men det finns grenser. Orket ikke mer. Kall meg gjerne en gammel krakk, men jeg syns ikke sånt hører hjemme i slike spill.

Skrevet

Jeg sluttet for en mnd siden. Hvorfor? ble lei av all lagg og ikke minst alle de umodne spillerne. Trist egentlig for jeg mistet noen gode venner ingame.

Og selvfølgelig fordi jeg trengte mer tid til irl da...

Skrevet
Poenget er jo tross alt å gi seg selv litt god underholdning

En litt mindre seriøs holdning til WoW hjalp i hvertfall for meg...

så enig så enig!

Seriøs holdning til wow vil jeg si er litt "usunt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...