Gå til innhold

Problemer med og aktivere Xp home

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva gjør jeg når det står att produktnøklen er brukt for mange ganger?? :S jeg har ekte windows Xp home

post-53185-1130159557_thumb.jpg

Endret av Sveini89
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du må ringe til microsoft.  :D

5052167[/snapback]

Jupp, det har jeg gjort etter å ha innstallert xp på et hav av maskiner, funker som en drøm

Skrevet (endret)
:ermm: hmm... kjipt hvor finner jeg tlf nommer til dem da?

5052184[/snapback]

Klikk på TELEFON i meldingen din... ;)

Endret av jarmo
Skrevet
Ok, jeg har lignende problem, men fyren sier at validiteringsID'en er feil....

5069953[/snapback]

Sikker på at du har ekte xp og ikke "lånt", eventuelt at ingen andre bruker det?

Skrevet

Grunnen til at valideringsnøkkelen ikke blir godkjent av den automatiske mannsstemmen er i følge Microsoft at man har aktivert eksemplaret 3 ganger. Velger du å bli satt over til en kundebehandler når nøkkelen ikke har blitt godkjent kontrollerer de kun at det er riktig versjon du skal aktivere (home eller pro). Du får så opplest valideringsnøkkelen av den automatiske mannsstemmen :)

Skrevet
Ok, jeg har lignende problem, men fyren sier at validiteringsID'en er feil....

5069953[/snapback]

Sikker på at du har ekte xp og ikke "lånt", eventuelt at ingen andre bruker det?

5069965[/snapback]

Jada!

Skrevet
Grunnen til at valideringsnøkkelen ikke blir godkjent av den automatiske mannsstemmen er i følge Microsoft at man har aktivert eksemplaret 3 ganger. Velger du å bli satt over til en kundebehandler når nøkkelen ikke har blitt godkjent kontrollerer de kun at det er riktig versjon du skal aktivere (home eller pro). Du får så opplest valideringsnøkkelen av den automatiske mannsstemmen :)

5069973[/snapback]

Det funket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...