EB_Veyron Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg har nå tenkt å slette bf2 demoen som jeg la inn for en god stund siden. Jeg trykker på uninstall og install shield wizarden starter. Når den er ferdig loadet lukker det seg og ingenting mer skjer... Hjelp...
minialeks Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Slett det manuelt.. Gå inn på ES Games ellernoeslikt.. Start -> Alle programmer -> EA Games -> Battlefield 2 -> Uninstall.. Håper dette hjalp
PsychoDevil98 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Slett det gjennom ccleaner. Det funka hos meg
EB_Veyron Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Det var metoden du sa minialeks jeg har prøvd som ikke funker. edit:får teste ccleaner edit2: Niks, funka ikke. Endret 24. oktober 2005 av EB_Veyron
ToP-HaiR Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 ikke helt optimalt...men prövd å slette hele mappa manuelt?
SPRCO Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 (endret) eller du kan gå inn på Kontrollpanel -->Add or remove programs Endret 28. oktober 2005 av NoElite
Snorre Skrevet 28. oktober 2005 Skrevet 28. oktober 2005 Det første du gjør er å slette hele Battlefield 2 demo mappen manuelt. Etter at du har gjort dette går du inn på start -> Kjør I boksen som kommer opp skriver du regedit. Så kommer det opp et vindu. Gå inn på: "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE". Der finner du mest sannsynlig en Ea Games mappe. Gå inn og finn mappen til Battlefield 2 demoen. Slett alle filer du finner. Da har du slettet alle registerfilene til demoen, samt alle filene. Da er det altså borte vekk. Snorre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå