Kanetheheatsink Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Hei! 1. Har hatt 305 i mining en stund. Er det noen mining quests, eller noe lignende jeg kan? Syntes liksom alle proffesions'ene har masse quests utenom mining.. 2. Hvor kan jeg smelte Dark-iron ores? Mvh. Lasse
Kanetheheatsink Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Hvordan fungerer smeltingen der egentlig? Kommer dark iron automatisk opp på lista over smelting?
Alucard_21 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Du må først til BRD for å lære deg å smelte det.. En av de 7 dverg spøkelsene lærer deg det, han trenger noen mats først før han lærer deg.. Jeg husker ikke akkurat hva det var men det var litt gold bars og truesilver ihvertfall.. Du finner mere info på thottbot.. For å smelte en Dark Iron bar, så trenger man 8 ore
jonasdaman Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 må du inn i brd vær gang du skal smelte?
Alucard_21 Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Jepp.. Det er kjipt, men jeg stikker bare inn når jeg har masse ore å smelte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå