hallohej Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) digger den mobilen! fins i to farger i norge og 5 tror jeg i utlandet.. mye mer minne enn andre jentetelefoner og ikke altfor dyr. Noen som har noe negativt om den? eneste minus egentli: ikke 3G, ikke knapper utenpå, ikke radio. dessuten er det god lydkvalitet på den og kult design. Denne ligger nok mange nivåer over siemens og nokia sine jentemobiler noen av funksjonene: 1,3mp kamera, med blitz (blitzen kan brukes som lommelykt) to skjermer bluetooth 92MB minne luker foran ladehullet og handsfree hullet noe negativt?? Endret 23. oktober 2005 av hallohej
Rampelyset Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Jeg synes E530 er en knall telefon! Eneste ulempen er minnet... Dersom man har planer om å bruke den som MP3-spiller må man skifte låter relativt ofte for ikke å gå lei med en gang. Menyen på Samsung sine telefoner er også meget bra synes jeg! Slik jeg kan se det er det i grunn ikke mye mer enn minnet og evt. dette med radio som trekker i negativ retning med denne telefonen.
katrinebærtha Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 ÅÅÅÅÅH!! Jeg blir helt misunnelig jeg!! hehe Nei, jeg skal kjøpe den fortest mulig I lyseblå dah... De skulle hatt alle fargene i Norge, den ene rosaen er så fiin!! Jeg vil ha den lilla og, hehe, men den lyseblå er enda finere syntes jeg Koos&Klem =) PS: Det finnes nok ikke noe negativt med denne mobilen!!
katrinebærtha Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Men kan man ha bakgrunn på den ytre skjermen?? Kan man ta bilde med telefonen igjen?? Kan man ha passord beskytede bilder?? Bare lurer;) Takker for alle svar Koos&Klem
hallohej Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 jada, du kan velge bakgrunn på den skjermen utenpå og du kan oxo ta bilder med den lukket, ha på blitzen uten kamera når mobilen er lukket oxo veit ikke helt om man kan ha passordbeskytta bilder, tror d, du kan iallefall d med tekstemeldingene;) klemzy
hallohej Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 glemte å si! du kan ha videoklipp på opptil 25sek som bakgrunnsbilde på den! du må bare huske å trykke på innstillinger og lengde oxo maks for melding, bakgrunnsbildet blir jo uten lyd seff, men skikkelig stili.. LOVE <3 E530
hallohej Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 et lite spm. har ikke finni ut åssen jeg kan bruke mobilen som mp3spiller uten å åpne den.. noen som vet d?
remerserr Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Tviler... Svar til første spm.: Drawbacks med E530: Ingen ringeprofiler, infrarød mangler, du kan ikke bruke MP3 spilleren mens du fks. skriver melding (altså multitaske), støy på bilder, ubeskyttet og litt utsatt linse og mangler minnekortplass (med tanke på at den har MP3 funksjon så har den kanskje litt for lite minne også). Men når sånnt er sagt så er egentlig E530 en god mobil som treffer målgruppen godt.. Det jeg husker mest fra mitt første møte med denne mobilen er egentlig skjermen som er skarp og fin. Ellers så kan jeg også huske at den hadde høy ringelyd og ganske litt småkraftig vibrasjon. Endret 22. oktober 2005 av Remerser
hallohej Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Fant ut åssen jeg kan bruke mobilen som mp3 lukket, hvis noen lurer så skriver jeg det her, er ikke så komplisert egentlig : Du går til applikasjoner, så mp3 spiller og velger en sang, så kan du lukke telefonen! klem
remerserr Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Men du må åpne den for å starte MP3, det var vel det som du prøvde å unngå...?
mckvakk Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 I lyseblå dah... De skulle hatt alle fargene i Norge, den ene rosaen er så fiin!! 5043893[/snapback] Nå er den rosa å få i norge da
hallohej Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Hm.. Ja det var jo egentlig det at jeg måtte åpne telefonen jeg ville unngå, men det som iallefall er bra er jo du kan høre på mp3 med telefonen igjen. da slipper du jo å gå rundt med mobilen åpen når du hører Fins den lyserosa fargen i norge? eller bare den som er sånn lillaaktig? har alltid ønska meg den som er lyserosa..
katrinebærtha Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Ja jeg å! De har bare den lilla og lyseblå i Norge da! (Trur jeg) Var innom Elkjøp OG Expert, de har bare lilla og lyseblå... Koos!
hallohej Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 (endret) Dere som har denne mobilen.. vÆr litt forsiktige med øretelefonene! den ene min er ødelagt, veit ikke helt hva som skjedde med den. Vet om det går an å kjøpe nye øreplugger?? Endret 2. november 2005 av hallohej
remerserr Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Ser ingenting som burde hindre deg i å kjøpe nye øreplugger... Bare gå til en plass der det er sansynlig å få tak i dette og spør
tovhasle Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Har E530 automatisk stor bokstav etter punktum?
larrog Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 samsungs mobiler skal ha passordbeskyttet minne,dvs meldinger bilder videoer osv.Har sett at denne også har det når det gjelder bildene. Dama mi har en slik, med beskytta bilder til stor irritasjon for moi da^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå