Luchy Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 hei idag kjøpte jeg wow å lurer på om jeg må downloade alle patchene og hvor jeg finner dem mvh Luch
OscarWoHA Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Prøv å logg deg inn, så finner du det ut.
Luchy Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 ok. skal bare instalere det ferdig først:P tar sin tid:(
Luchy Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 har nå lagd account å skal logge inn. men det tar lang tid er dette normalt?
Bytex Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Uansett, du blir tvunget til å laste ned alle patchene før du får logget inn på spillet. Det går ikke an å spille uten å være helt oppdatert. Dette skjer under pålogging, så du trenger ikke tenke på det. WoW har hatt store problemer med forbindelsen de siste dagene, nesten alle er rammet av ekstrem lagg, store lag-spikes der alt bare stopper opp, umulig å koble til osv. Endret 22. oktober 2005 av Bitex
skaalen. Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Uansett, du blir tvunget til å laste ned alle patchene før du får logget inn på spillet. Det går ikke an å spille uten å være helt oppdatert. Dette skjer under pålogging, så du trenger ikke tenke på det. WoW har hatt store problemer med forbindelsen de siste dagene, nesten alle er rammet av ekstrem lagg, store lag-spikes der alt bare stopper opp, umulig å koble til osv. 5044181[/snapback] Har ikke lagget noe for meg
FredrikFtw Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Har ikke merket noe av dette jeg heller.
Luchy Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Nei. Det er ikke normalt. 5044167[/snapback] må bare beklage. restartet pcn å nå går det som det suser men takk uannsett
ka1ser Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Ingenting er som en ny wow-spiller:D hvilken server osv skal du spille på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå