Sigga Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Uansett, ingen ting som slår å grinde Rock Elementals i Badland. Har vel tjent i underkant av 200 g ved å grinde der fra level 38- 44.
aspyr Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 For min del fungerer det utmerket å farme runecloth og penger i Andorhal i WPL. Får sykt mye runecloth, vet om 4-5 chestspawns der. Man får jo samtidig rep med argent dawn fra scourgestones. Dette fungerer selvfølgelig best på level 60. Men som nevnt er elementals i badlands bra å farme, mye vendortrash som selger for gode penger når bagene begynner å bli fulle.
BigJackW Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Du kan jo ta å strippe:P Skriv sånn der kommando /dance (tror jeg) så begynner kisen din å danse. Så kler du delvis av han. Jeg fikk inn 4 gull på dette en gang:P
Faber Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Skrevet 25. oktober 2005 Strippe faktisk.. tror ikke det blir noe mountpenger av det nei^^ Fant ut at det å bli sergeant var veldig lurt siden jeg fikk 10% discount på mount, og learn riding ability:P
Roberticus Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Hmmm....prøv å kjør igjenom Ragefire Chasm og sop inn Linen Cloth og disenchant alt av grønne items istedenfor. Skulle ta noe sånt som 15-20 minutter pr run og du burde sitte igjen med et sted mellom 5 og 10 gull pr run etter å ha solgt Linen Cloth og Strange Dust/Magic Essence.
Edmund Blackadder Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Noe spesielt sted hvor det er best å grinde for en frost specced lvl 30 mage?
Ingar123 Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Skille opp herbalsim og mining, det er det gode penger i. Sammle sammen kingsblood i wetlands or arathi highlands Det blir det penger av.
TomWhittaker Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Lite spørsmål. Er det på eit eller anna vis mogleg å ha på både "find minerals" og "find ehh..flowers" samtidig?
Jon Skvadron Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Lite spørsmål. Er det på eit eller anna vis mogleg å ha på både "find minerals" og "find ehh..flowers" samtidig? 5057341[/snapback] Nope
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå