Gå til innhold

Battlefield mappack 2 ute nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, funker dessverre ikke på ranked servers, på grunn av at EA har blokkert for det. de vil vel ungå "knife fight servere" med enkle maps som fokuserer bare på det (tenk type CS funmaps).

Håper EA steller i stand ett program der community kan sende inn maps, la dem bli "verifisert" av EA/DICE og gjort tilgjengelige for download gjennom skikkelige kanaler og enablet for Ranked servers!

Skrevet (endret)

installert, men kunne noen fortelle meg hvordan man spiller mappene? finner ikke noen snarvei eller noe :blush:

edit: bare logge på vanilla...glem det :)

edit2: har bare funnet en server med Hormuz, og den var ganske tom, noen som vet om andre servere :hmm:

Endret av kenneth11
Skrevet (endret)
installert, men kunne noen fortelle meg hvordan man spiller mappene? finner ikke noen snarvei eller noe :blush:

edit2: har bare funnet en server med Hormuz, og den var ganske tom, noen som vet om andre servere :hmm:

5043070[/snapback]

Korrekt ip er:

69.93.21.18:16567

Endret av Cyprus
Skrevet (endret)
Nei, funker dessverre ikke på ranked servers, på grunn av at EA har blokkert for det. de vil vel ungå "knife fight servere" med enkle maps som fokuserer bare på det (tenk type CS funmaps).

Håper EA steller i stand ett program der community kan sende inn maps, la dem bli "verifisert" av EA/DICE og gjort tilgjengelige for download gjennom skikkelige kanaler og enablet for Ranked servers!

5042671[/snapback]

Kanskje sende en liten mail til EA? :hmm: Så kunne de kanskje gjort noe med det. Eller driter kanskje EA i slike mailer?

Edit: Leif

Endret av Øssa
Skrevet

5043070[/snapback]

Korrekt ip er:

5043678[/snapback]

"You have entered an invalid IP-Adress" der også :(

Skrevet (endret)

5043070[/snapback]

Korrekt ip er:

5043678[/snapback]

"You have entered an invalid IP-Adress" der også :(

5043799[/snapback]

Denne har mange spillere 193.43.232.34

Spread the news

Endret av Cyprus
Skrevet

hehe, den funka. har ikke fått testet alle mapsa ennå (Hater ikke du det også når foreldre tvinger deg til å se på hyperkjedelig Asterix-film), men Berlin suger ræv! USMC fikk aldri noen CP'er og ble i sin base hele tida

Skrevet (endret)

fikk årets teamkill på markaren på straights of hormuz nå nettopp, han satt i phalanxen og fyrte løs, og siden det ikke kom nametag så sprengte jeg han til HELVETE :p

PS: Jeg ler fortsatt :blush:

Endret av kenneth11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...