jvestby Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Topic sier vel litt. Bare lurer på om noen vet om noen løsninger (enkle script f.eks.) for å kunne legge til en adminside på hjemmesiden sin for så å kunne redigere php include filene som finnes på siden. Jeg har en hjemmesiden hvor mye av teksten står i *.inc filer og hvor jeg bruker php include for å laste det inn. Veldig enkelt å bruke, men sitter til daglig på en pc uten tilgang til ftp (portene er sperret på ruter) og har ikke mulighet til å gjøre noen endringer hvis jeg ikke finner et web-basert oppsett for å gjøre dette. Håper noen har noen gode tips på dette. Endret 20. oktober 2005 av jvestby
Axentrix Skrevet 20. oktober 2005 Skrevet 20. oktober 2005 hotscripts.com anbefales alltid. Kan du noe php selv? Isåfall er funksjonene fopen,fwrite, fread/file, fclose omtrent det eneste du trenger;) Hvis du kan forms i html i tillegg, klarer du lett å lage et slikt adminpanel selv:)
jvestby Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 Takk for det. Kan ikke så mye php men skal alltids finne ut av det når en vet hva en skal søke etter Thanx.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå