Gå til innhold

Hva er "Mark of Honor" godt for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heppers,

Spiller en del runder i Battlegrounds og får jo som kjent Mark of Honor etterhvert, men hva er de godt for, noen som greit kan si det? :)

Spiller jeg på Horde siden kan jeg jo vekse de inn i XP etterpå, er det mulig for Alliance og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du leverer dem til NPCer utenfor BG-inngangen og får reputation.

5034675[/snapback]

Men hvor er BG inngangen? I SW er det kun personer som kan snakkes med for å komme inn, men ingen som vil ha de såvidt jeg kan se...

Skrevet
Du leverer dem til NPCer utenfor BG-inngangen og får reputation.

5034675[/snapback]

Men hvor er BG inngangen? I SW er det kun personer som kan snakkes med for å komme inn, men ingen som vil ha de såvidt jeg kan se...

5034723[/snapback]

Alterac Valley-inngangen er i Alterac Mountains, Warsong Gulch er i Ashenvale, og Arathi Basin er i Arathi Highlands. Hvis du er Alliance, vel og merke

Skrevet (endret)

Gå til Millitary Quarters, i IF eller hva det heter, der kan du joine alle BGs og levere alle marks of honor.

Edit: Eller gå til det tilsvarende området for horde...

Endret av Rata101
Skrevet
leverer utenfor ved inngangen ved BG. ikke ved Battlemaster som er i IF og Orgrimmar osv.

5035044[/snapback]

Det står en kar rett ved Battle masterene i IF han kan du levere både WSG og AB mark's til :tease:

Skrevet (endret)

Ueland: du kan cashe inn alle mark of honorene i orgrimmar. Er en kar i samme rommet som battlemastrene.

1 tap = 1 mark of honors.

1 seier = 3 mark of honors.

Prøv å cash inn de ulike honortinga når det er sånn bg weekend. Om det er defilers som er tøft den helgen så får du 20 mer rep per innlevering :)

Endret av Jan-Erik
Skrevet
Heppers,

Spiller en del runder i Battlegrounds og får jo som kjent Mark of Honor etterhvert, men hva er de godt for, noen som greit kan si det? :)

Spiller jeg på Horde siden kan jeg jo vekse de inn i XP etterpå, er det mulig for Alliance og?

5034657[/snapback]

Det er også endel PVP-quester som går ut på å skaffe sånne :)

Skrevet
Ueland: du kan cashe inn alle mark of honorene i orgrimmar. Er en kar i samme rommet som battlemastrene.

1 seier = 3 mark of honors.

Prøv å cash inn de ulike honortinga når det er sånn bg weekend. Om det er defilers som er tøft den helgen så får du 20 mer rep per innlevering :)

5036586[/snapback]

Jeg går ikke til ogrimmar når jeg er Human Warrior ;)

Men fant det endelig i Ironforge, gjorde godt å endelig få levert inn alle merkene :)

Grei måte å få XP og føler jeg.

Skrevet
hva er da mark of sacriffie?

5038241[/snapback]

Noe man får når man taper en BG-runde... Vet ikke om det også gir rep, men kan jo leveres inn, så...

Skrevet

1 seier = 3 mark of honors

sa noen over.... Har opplevd å få en 2 og 3 mark of honor. Tenkte kanskje man fikk 1 mark of honor hver gang man tar og capturer (i mangel av ord) det andre laget sitt flagg, og mark of sacrifie hvis man ikke tar noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...