Gå til innhold

Anbefaling ønskes til nytt skjermkort


arlion

Anbefalte innlegg

vel som topicen sier, har ett ati radeon x600 for tiden, testet F.E.A.R demoen og klarte ikke å kjøre dette på max, har 3.6ghz og 2gb så går ut i fra at det skyldes skjerm kortet.

 

så hvis noen har ett ypperlig valg til en pris klasse av 2-3 tusen kroner hadde det vært flott :-) har ikke PCI-express hoved kort (shame on me :p)

 

så vanlig AGP får vel duge :-)

 

merke er ikke så viktig, men alt som kjører bra fungerer fint, er en pentium 4 cpu (noen sier vel kanskje shame on me der også ;-) )

 

uansett takker på forhånd for alle svar.

 

Ved nærmere etter syn, takk for alle tipsene i posten, viser det seg at jeg faktisk har PCI-E Doh! ^^ så tips kan nå rettes mot dette ^^

Endret av arlion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
x850 xt pe e vel et av de beste agp kortene, correct me if I'm wrong, e så full akkurat nå  :cry:

5032578[/snapback]

 

 

søkte på komplett på det kortet du nevnte, men linken x850xt

 

fikk da bare fram et pci express kort :-/

 

ved å kjøre en 3dmark 2005 fikk jeg fram dette

 

Motherboard Info

Supported Slot Types ISA, PCI, PCI Express

Manufacturer ASUSTeK Computer INC.

Model Puffer

Version 1.xx

BIOS Vendor American Megatrends Inc.

BIOS Version 3.10

BIOS Release Date 11/12/2004

BIOS Properties Plug and Play, Flash, AGP

 

 

som sagt jeg er helt grønn men hvis ikke mine øyne kun viser det jeg ønsker støtter hovedkortet (sok heøt klart sikkert ikke er en topp model :p) PCI-E?

Endret av arlion
Lenke til kommentar
x850 xt pe e vel et av de beste agp kortene, correct me if I'm wrong, e så full akkurat nå  :cry:

5032578[/snapback]

 

 

søkte på komplett på det kortet du nevnte, men linken x850xt

 

fikk da bare fram et pci express kort :-/

 

ved å kjøre en 3dmark 2005 fikk jeg fram dette

 

Motherboard Info

Supported Slot Types ISA, PCI, PCI Express

Manufacturer ASUSTeK Computer INC.

Model Puffer

Version 1.xx

BIOS Vendor American Megatrends Inc.

BIOS Version 3.10

BIOS Release Date 11/12/2004

BIOS Properties Plug and Play, Flash, AGP

 

 

som sagt jeg er helt grønn men hvis ikke mine øyne kun viser det jeg ønsker støtter hovedkortet (sok heøt klart sikkert ikke er en topp model :p) PCI-E?

5032583[/snapback]

 

Det kan virke sånn, men kjør SiSoft Sandra så får du helt klar beskjed. Da skal du i så fall ha et 7800 GT fra Nvidia, men ellers så er 850 XTPE det beste AGP kortet, men det er en del dårligere enn 7800 GT, ihvertfall om du ser på PRIS/YTELSE.

Lenke til kommentar
x850 xt pe e vel et av de beste agp kortene, correct me if I'm wrong, e så full akkurat nå  :cry:

5032578[/snapback]

 

 

søkte på komplett på det kortet du nevnte, men linken x850xt

 

fikk da bare fram et pci express kort :-/

 

ved å kjøre en 3dmark 2005 fikk jeg fram dette

 

Motherboard Info

Supported Slot Types ISA, PCI, PCI Express

Manufacturer ASUSTeK Computer INC.

Model Puffer

Version 1.xx

BIOS Vendor American Megatrends Inc.

BIOS Version 3.10

BIOS Release Date 11/12/2004

BIOS Properties Plug and Play, Flash, AGP

 

 

som sagt jeg er helt grønn men hvis ikke mine øyne kun viser det jeg ønsker støtter hovedkortet (sok heøt klart sikkert ikke er en topp model :p) PCI-E?

5032583[/snapback]

 

Det kan virke sånn, men kjør SiSoft Sandra så får du helt klar beskjed. Da skal du i så fall ha et 7800 GT fra Nvidia, men ellers så er 850 XTPE det beste AGP kortet, men det er en del dårligere enn 7800 GT, ihvertfall om du ser på PRIS/YTELSE.

5032716[/snapback]

 

 

kjørte det programmet du nevnte og kom fram til dette (linken viser bilde, tripod greier, klikk på den linken som sier full size bla bla bla ^^)

 

bilde

Lenke til kommentar
jojo men så skal gutten ha et AGP kort da, så er unødvendig å blande inn å 7800gtx  å si at det er bedre bla bla bla, x1800xt er jo enda bedre igjen som har som sagt ingen sammenheng i det han spør etter så lenge det er AGP kort han skal ha tak i som sagt

5033782[/snapback]

 

 

vel det viser seg jo at jeg ikke har AGP HK, men PCI-E som bilde jeg la til i min forige post med linken "bilde" viser, hvis ikke jeg er komplett blind :p

 

så anbefalinger av PCI-E kort er mer en velkommne :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...