xanonymx Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg bruker snagIt til å ta screen shot med, bildene lagres automatisk etter nummer, men går det an å få bildene til å lagre seg automatisk med datoen bilde ble tatt.
xanonymx Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 Hvis ingen vet hvordan man gjør det, så lurer jeg på om det er andre program som er omtrent like god som SnagIt, men som lagrer navnet som dato, klokkeslett o.l.
pmarius Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Det er ikke noe problem, du må bare stille den inn til å gjøre det. Du kan velge nesten hva du vil som filnavn i SnagtIT; Tid, dato, navnet ditt, ett fast navn + dato, you name it... Bare åpne hovedvinduet ditt og klikk på den aktuelle profilen. Så under "Capture settings" klikker du på knappen med tre prikker på til høyre for "Output". Så under "Image file"-fanen velger du "Automatic file name" og Options. Her kan du velge dato og tid
xanonymx Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Jeg klarer ikke å finne noe Options knapp der. Edit: Jeg har versjon 7.0.2.0 Endret 21. oktober 2005 av xanonymx
pmarius Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg klarer ikke å finne noe Options knapp der. Edit: Jeg har versjon 7.0.2.0 5040313[/snapback] Se til høyre i bildet: Har du den Options knappen?
xanonymx Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Nei, jeg har ikke den options knappen. Hvilken versjon har du? Endret 22. oktober 2005 av xanonymx
xanonymx Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Hvis du lurer på hvor du finner hvilken filversjon du har så finner du det ved å gå inn i SnagIt mappen og finne programfilen og holde musen over den til en boble kommer frem (se bilde), eller gå inn på egenskaper til filen.
pmarius Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hvilken versjon har du? 5042960[/snapback] Har 7.2.4 (Den nyeste, kom 17. juli 2005). Du har jo senere enn versjon 7.0.0, og da can du bare oppgradere gratis, last ned siste fra TechSmih upgrade center: http://www.techsmith.com/products/upgrade/default.asp
pmarius Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 Hvis du lurer på hvor du finner hvilken filversjon du har så finner du det ved å gå inn i SnagIt mappen og finne programfilen og holde musen over den til en boble kommer frem (se bilde), eller gå inn på egenskaper til filen. 5045184[/snapback] Man trenger ikke gjøre det så tungvint. man kan bare åpne programmet og lese i "About", som i alle programmer
xanonymx Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Skrevet 23. oktober 2005 Har 7.2.4 (Den nyeste, kom 17. juli 2005). Du har jo senere enn versjon 7.0.0, og da can du bare oppgradere gratis, last ned siste fra TechSmih upgrade center: http://www.techsmith.com/products/upgrade/default.asp Takk for hjelpen, fikk det til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå