Gå til innhold

Spørsmål om Trackmania expansions

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan.

Jeg har bestilt meg Trackmania etter å ha prøvd demoen av Trackmania Original. Jeg har fått med meg at Trackmania Original skal lanseres som en gratis oppdatering til Trackmania, med bedre grafikk osv. Det jeg ikke finner ut av er labyrinten av expansions og hvor jeg får lastet ned nyeste versjon (Beta er tilgjengelig for trackmaniaeiere). Jeg finner informasjon om Trackmania Original og Trackmania Level Up!, og har funnet nedlastninger til Beta av Original og Alfa av Level Up! osv. Det jeg lurer på er hvilken av disse er det jeg skal ha, og hvor er den offisielle plassen å følge med for å få med seg en full release av dette (vet ikke om det er Level Up! eller Original jeg skal ha en gang jeg :dontgetit: )

Hvis noen som vet kunne klarnet dette litt opp for meg så hadde det vært kjempehyggelig, siden jeg er litt forvirret :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst; har du TrackMania i rød eller grå/sort eske? Hvis du har den røde versjonen, må du installere en oppdatering som heter PowerUp.

Det er egentlig det eneste du behøver å gjøre inntil Level Up lanseres (TrackMania Original er egentlig ikke noe mer enn en butikkversjon av spillet med Level Up lagt inn, men du får visst noen ekstra bonusting i pakka også). Men du kan tjuvstarte litt og laste ned den nyeste "release candidate"-versjonen av TMO/Level Up. Sjekk http://www.tm-forum.com/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...