Yonaz Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Hei! Hvilket hovedkort har best ytelse til gaming av disse hovedkortene ? 1 2 3 4 5 ? Er det sånn at vis jeg har ati skjermkort så får jeg dårliger ytelse på sli hovedkort ? Endret 18. oktober 2005 av Yonaz
Pels Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Ta et s939 hovedkort. Det er mest CPU og GPU som teller i spill, hovedkort har ikke så mye å si. Hadde gått for A8N fordi den har en del features (helst Premium, siden den har en vifteløs kjøling).
Yonaz Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 Ta et s939 hovedkort. Det er mest CPU og GPU som teller i spill, hovedkort har ikke så mye å si. Hadde gått for A8N fordi den har en del features (helst Premium, siden den har en vifteløs kjøling). 5022233[/snapback] ser på hovedkorta at abit hovedkorte har Maks. databushastighet 1000 MHz og asus hovedkorte ligger på Maks. databushastighet: 2000 mhz , vil jeg merke noe generelt forskjell på det ?
Culex Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Ta et s939 hovedkort. Det er mest CPU og GPU som teller i spill, hovedkort har ikke så mye å si. Hadde gått for A8N fordi den har en del features (helst Premium, siden den har en vifteløs kjøling). 5022233[/snapback] ser på hovedkorta at abit hovedkorte har Maks. databushastighet 1000 MHz og asus hovedkorte ligger på Maks. databushastighet: 2000 mhz , vil jeg merke noe generelt forskjell på det ? 5022243[/snapback] Hvis ikke jeg tar helt feil så ser det ut som et sleipt triks fra ASUS sin side. De beskriver hastigheten til HTT som er på 1GHz, men som transporterer begge veier samtidig....med litt vilje kan det bli til 2GHz. Så det er nok 1 GHz på den og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå