Gå til innhold

Bærbar til CS:Source


Spar

Anbefalte innlegg

Jeg skal da ha en gaming og skole pc, og jeg tror mest sannsynlig at jeg har funnet den rette. Jeg håper cs:s skal gli glatt med den, men er ikke helt sikker :dontgetit: .Derfor vil jeg vil gjerne spørre dere også....

 

Jeg skulle heller likt og bygd en stasjonær på egenhånd, men nå er det jo sånn da, at jeg er nødt til å ha en bærbar i samarbeid med skolen og sånn...

 

Laptopen : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312195&cks=SER

 

Tror dere cs:s funker på denne ;) ?

 

(skal oppgradere rammen fra 512 mb til 1024)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye er du villig til å betale?

Sitter nå med vår nyinnkjøpte dell inspiron 9300 med geforce 6800 go, 1024mb ram, 100gb harddisk og 1,8 ghz prossesor. Den maskinen kjører cs:s glatt på med alt high og litt ekstra eye-candy, den virker sikkert på BF2, men har ikke prøvd. KJøpte den gjennom hjemme-pc (betaler 400kr i mnd og noe sånn skattefradragsgreier...) men den koster vel 15000kr på dell.no

Lenke til kommentar
Hvor mye er du villig til å betale?

Sitter nå med vår nyinnkjøpte dell inspiron 9300 med geforce 6800 go, 1024mb ram, 100gb harddisk og 1,8 ghz prossesor. Den maskinen kjører cs:s glatt på med alt high og litt ekstra eye-candy, den virker sikkert på BF2, men har ikke prøvd. KJøpte den gjennom hjemme-pc (betaler 400kr i mnd og noe sånn skattefradragsgreier...) men den koster vel 15000kr på dell.no

5020606[/snapback]

En kompis av meg spiller Battlefield 2 på en bærbar pc med Centrino og ATI Radeon 9700(64MB), men selvsagt med lave detaljer. Så jeg vil tro det går på den pcen der. Men til 15000kr ville jeg heller kjøpt en Acer Ferrari 4005WLMi.
Lenke til kommentar

Dette er da bare en pc som jeg skal ha i ca 3 år... (da selger jeg den til foreldrene mine :p) derfor vil jeg helst ikke bruke mer enn 10k på den..

 

http://www.psdata.no/ps.asp?it=113843&mlevel=130100 - så dere mener da at dette forslaget er bedre enn mitt første?? kanskje det...

 

men hvor står tilbehøret til datamaskinen (hva som du uansett får med når man kjøper maskinen)...mer spesifikasjon og sånt?

 

jeg skal også ha 1024 mb ram, kan jeg oppgradere det med den pcen her da?

ATI-X600 - og det holder til cs:s?

 

får jeg med lader, bæreveske, no programmer?, HVOR STÅR DET HEN ?? :ermm:

 

passer dette minnet til (slik at jeg får 1024 mb ram istedenfor 512) - http://www.psdata.no/ps.asp?it=112417&mlevel=130400 , jesus så dyrt det var!

 

:hmm:

Endret av Spar
Lenke til kommentar
Hvor mye er du villig til å betale?

Sitter nå med vår nyinnkjøpte dell inspiron 9300 med geforce 6800 go, 1024mb ram, 100gb harddisk og 1,8 ghz prossesor. Den maskinen kjører cs:s glatt på med alt high og litt ekstra eye-candy, den virker sikkert på BF2, men har ikke prøvd. KJøpte den gjennom hjemme-pc (betaler 400kr i mnd og noe sånn skattefradragsgreier...) men den koster vel 15000kr på dell.no

5020606[/snapback]

En kompis av meg spiller Battlefield 2 på en bærbar pc med Centrino og ATI Radeon 9700(64MB), men selvsagt med lave detaljer. Så jeg vil tro det går på den pcen der. Men til 15000kr ville jeg heller kjøpt en Acer Ferrari 4005WLMi.

5020798[/snapback]

 

 

Jeg spiller Battlefield 2 på en bærbar med 1,4Ghz Centrino og at Radeon 9000 med 32 MB ram. Selvsagt 800x600 og "low" på absolutt alt, men får ca 35-40 fps under gode forhold. CS:S er VESENTLIG mindre ressurskrevende. Har kompiser som kjører dette med Radeon 7500-kort uten store problemer. Gjetter på at det flyter helt OK på et 6200 kort. Betyr forresten "TurboCache med støtte for 256 MB" at det ikke er dedikert minne på kortet i det hele tatt?

 

Hvis noen kjenner til stusseligere maskiner som klarer å dra rundt BF2, så si ifra. Jeg scorer brutale 780 på 3Dmark03. 3DMark05 nekter å starte...

Endret av Bols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...