Gå til innhold

Ny prosessor og hovedkort...


Baker2

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å bytte en del komponenter i maskina mi, er det noen som har noen gode erfaringer og komme med når det gjelder hovedkort og prosessor.....

 

Kommer nok til å bli et SLI oppsett, sett litt på ASUS sin:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313606&cks=PRL

 

men lurer på hvilke prosessor som vil funke best med FS 2004, 4000+ eller en med dobbelkjerne, er litt i tvil og ønsker derfor råd og tips, har søkt og lest en del her på forumet men det er ikke så mye skrevet om FS 2004 og prosessorer. :roll:

 

 

MVH

Stein-Ove

Endret av Baker2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra kortvalg, du kan også ta en titt på Premiumutgaven som er et meget bra kort, når det gjelder cpu tror jeg at jeg hadde vurdert en X2 iallefall om du ikke har tenkt å klokke langt, sier dette fordi det ser ut som at enkeltkjernene klokker bedre .

5017251[/snapback]

 

Takker for svar, men du sier Premiumutgaven, men har det kortet 16 kanaler på begge grafikk kort i SLI oppsett da...

Lenke til kommentar
Bra kortvalg, du kan også ta en titt på Premiumutgaven som er et meget bra kort, når det gjelder cpu tror jeg at jeg hadde vurdert en X2 iallefall om du ikke har tenkt å klokke langt, sier dette fordi det ser ut som at enkeltkjernene klokker bedre .

5017251[/snapback]

 

Takker for svar, men du sier Premiumutgaven, men har det kortet 16 kanaler på begge grafikk kort i SLI oppsett da...

5017266[/snapback]

 

Nei,der blir det 2 x 8 i sli men selv det klarer du ikke utnytte pr i dag :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...