Gå til innhold

Flytting av installerte programer


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg må flytte alle spilla mine, og noen programmer over til en annen partisjon uten å avinnstalere og innstallere de igjen, problemet er at hvis jeg flytter de blir det ikke registrert i registret, noe som fører til at noen ikke funker/mister diverse funksjoner som f.eks uninstall fra legg til/ fjern programmer osv.

 

Jeg har vært innpå registret og sjekka, har prøvd å endre der, men det funker ikke.

 

 

 

Noen som kan hjelpe? Kanskje det funker å gjøre det gjennom registret, isåfall, forklar hvordan!

 

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flytting av programmer ved å kopiere slik du prøver på er å be om trøbbel. Dessuten varierer det fra program til program hvordan det skal gjøres og om det kan gjøres.

 

Eneste brukbare og sikre metode er avinstallering og reinstallering. Det vil antakelig også være mye raskere, for originalCD'ene har du jo i hylla.

 

Edit: Det fines programmer som sier de kan flytte programmer, men jeg har ikke prøvd noen slike og kommer heller ikke gjøre det.

http://www.funduc.com/app_mover.htm

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
Flytting av programmer ved å kopiere slik du prøver på er å be om trøbbel. Dessuten varierer det fra program til program hvordan det skal gjøres og om det kan gjøres.

 

Eneste brukbare og sikre metode er avinstallering og reinstallering. Det vil antakelig også være mye raskere, for originalCD'ene har du jo i hylla.

 

Edit: Det fines programmer som sier de kan flytte programmer, men jeg har ikke prøvd noen slike og kommer heller ikke gjøre det.

http://www.funduc.com/app_mover.htm

5014632[/snapback]

 

Problemet er at det er flere programmer som jeg ikke har på cd, og ikke har setupfila til.

Lenke til kommentar

Hvis det er spill du f.eks. har kommet langt på og ikke har lyst til å begynne på ny, så kan du kopiere mappen spillet er i, så avinstalerer du spillet. Nå instalere du det den nye plassene, så tar du å legger du kopien over det nye du instalerete.

Vet ikke om det funker, men det burde funke fordi som regel er det i den mappen instillingene er. Det er jo bare filer som man trenger for å spille spillet som havner i hytt og vær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...