Gå til innhold

K750i med 3G evt. K600i med minnekort?


edge77

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lenge siklet på K750i fra Sony Ericsson, men jeg synes det virker ufornuftig å kjøpe en ny telefon i dag som ikke har 3G.

 

Dermed har jeg kikket litt på K600i. Den har vel både 3G og de fleste av funksjonene som K750i har. Men ser at den mangler minnekort(!)

 

Synes dette er et svært vanskelig kompromiss. Dumt å kjøpe en telefon uten 3G, og samtidig er det uholdbart med 32MB minne på en telefon som har både MP3-spiller og megapiksel-kamera.

 

Er det noen nye modeller på vei fra Sony Ericsson hvor man slipper å måtte gjøre kompromiss på 3G vs. minnekort?

 

-Øystein

Endret av edge77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste offisielle mobilen SE har på vei med 3G er P990i, noe som blir noe helt annet.

 

Det går dog rykter om en W900, som du finner mer om i "Rykter og nykomlinger" forumet. Der bør det være spennende for deg :)

 

Vil nå si at 6280 fra Nokia ser ut til å passe fint for deg. Der får du minnekort, 3g, samt en mye bedre skjerm enn modellene du nevnte. Ta en kikk på den.

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat samme valg når jeg kjøpte ny mobil for 1 måned siden. Det ble til at jeg valgte k600, fordi jeg håper jeg kommer til å få nytte av 3g. Dessverre har jeg ikke brukt mobilen mer enn 5 dager, siden nummeret måtte porteres og at den er sendt inn til reperasjon. Men jeg fikk nå prøvd ut videosamtale og mobil-tv + litt browsing i Opera mini.

 

Videosamtaler syns jeg funket greit, men mobil tv er jeg svært skuffet over. Det ser like dårlig ut som de filmene man tar med kameraet på mobilen!

 

Foreløpig vil jeg si at det var et dårlig kjøp, men håper at videosamtaler blir mer aktuelt når venna mine får det.

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for K750i, dette er i mine øyne en bedre telefon. Ja, den mangler 3G, men det finnes ganske få 3G-telefoner i dag og hverken nett eller tjenester er ordentlig utbygget. Kjøp en K750 i dag, kjøp en 3G-telefon om et års tid når vi har fått bedre utvalg. Det er i hvert fall mitt råd :-)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

k600 eller k610i har jo 3g den har også minebrikke den kan du få opp til 2 eller 4 gb. Så jeg ville nok gått for k610i. Det som er dumt med K610i er at den har ræva kamera foralt til k750i, jeg har k750i, det som jeg vil ha til den er en klokke som jeg kan styre mobilen med, men det går ikke for den er for gammel, det er ikke k610i den får du mere ting til og har mere funksjoner en k750i;)

 

Mitt råd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...