HenKje Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, men jeg vet ikke om jeg skal kjøpe w550i nå eller vente på Siemens s75, eller er det kanskje en annen mobil som er min perfekte. Har fylt ut malen så dere ser mine behov. Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Nei. -Spill: Ja, ganske viktig punkt siden det er fint å ha noe å leke seg med i blant. Form: -Format: Spiller ingen rolle, men bør se litt fin ut. -Vekt: så lenge den ikke veier like mye som en tanks, spiller det ikke så stor rolle -Antenne: Intergrert. Skjerm: Fargeskjerm, -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: helst stor med bra oppløsning. -Touchscreen: Nei. Pris: 0-1500 med bindingstid. Diverse: -Merke: Siemens eller Sony Ericsson, ikke nokia -Kamera: Ja, bedre en VGA kamera -Videokamera: Ja -Symbian: er det samme -triband: Ja. -Infrarød port: er det vel på de fleste -Blåtann (Bluetooth): ja -Minne: Enten stort internt minne eller mulighet til å kjøpe minnekort. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: ja -UMTS/3G: trenger ikke -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: hadde ikke sagt nei takk til det -Bruksområder: Ringer litt og sender ganske mye SMS. Kommer til å ta litt bilder nå pg da, og høre på musikk På forhånd takk =) Endret 16. oktober 2005 av HenKje
eaXoN Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Syntes du skulle kjøp w550i, den ville jeg hatt av de to.
Shhhh Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Siden du sender mye sms, bør du kanskje vente til S75 kommer og se hvordan tastene på den er. W800i har jo fått trekk i flere tester for mindre gode taster
thevoice Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg hadde gått for W550. Har den selv, og er veldig fornøyd.
Nauz Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Siden du sender mye sms, bør du kanskje vente til S75 kommer og se hvordan tastene på den er. W800i har jo fått trekk i flere tester for mindre gode taster 5014007[/snapback] hei har tenkt til å¨kjøpe meg w550i når snart selv, men lurer på noen ting..åssen er knappende? de ser jo greie ut men spør for sikkerhets skyld...
Shhhh Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Sorry, jeg skrev feil (igjen...) W800i har fått kritikken. Vet ikke hvordan de på 550 er
nxm Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Jeg hadde gått for W550. Har den selv, og er veldig fornøyd. 5022557[/snapback] Helt enig! Herlig telefon! :-)
CellularDude Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 (endret) Jeg er også meget godt fornøyd med W550i. Litt uvant med en snurretelefon, men man venner seg til det. Kameraet kunne vært bedre (billedkvaliteten), men den er ellers helt topp. Ikke minst er lyden meget god, både for samtale og musikkavspilling, og den har alt som trengs for å kalle den meget godt egnet til mobil med mp3-spiller. Radioen er dessuten meget god. Videre har den meget god batterikapasitet, og antennefølsomheten er blant det bedre jeg har vært borti. Den har ikke plass for minnekort, men 256 MB er stort til internminne å være, så til mitt behov er det ikke noe problem. W550i har fått meget gode kritikker i tester. Det som trekker ned i testene er i hovedsak mangel på minnkortplass samt at kameraets billedkvalitet kunne vært bedre. Siemens-telefonen du nevner har jeg ikke kunnskaper om. Endret 24. november 2005 av CellularDude
Kornelius Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Jeg syns absolutt du bør vente på S75. Du får mer for pengene i den telefonen, g den ser mye bedre ut (personleig mening). Går du fr S75, tror jeg du blir veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå