xaevo Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Heisann! Har formatert pcn, og har selvsagt klart aa miste driver cdn som folgte med. Har faatt inn Nvida drivern for hovedkortet, men mangler driver til traadlost nett, og de to ethernet kontaktene. Kan noen hjelpe meg? Beklager for mine aa, o og ae Min fars pc med engelsk tastatur
xaevo Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 Da var jeg på nett på min egen pc, men via kabel. Da mangler jeg bare en driver til mitt trådløse kort. Hadde vært mye enklere om jeg visste hva det heter, eller MSI hadde drivere til det på sin webside Kanskje jeg kan spørre om et annet problem samtidig. Når jeg starter opp maskinen hender det ganske ofte at den låser seg på "velkomstskjermen", det står "press TAB to POST. Press DEL to enter BIOS Setup". Den fryser der, og går aldri videre. Det skjer at jeg må restarte maskina opp til en 10-15 ganger før den endelig starter opp. Lurer på om det kan være strømforsyningsproblem? Har kun 300W... MSI K8N Neo2-54G AMD64 3500+ (uklokket) 1 GB RAM (uklokket) Sapphire Radeon X800XL 256MB (uklokket) 1x SATA disk 2X intern CD 3x PCI kort
thinkdifferent Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Reger med at du har Platinum versjonen, siden du nevnte Dual LAN. http://www.msi.com.tw/program/support/driv...d=7&CHIP=7&ID=1 Bla litt nedover til du kommer til 802.11g WLAN + Bluetooth dual net PCI Card drivers for K8N Diamond Ellers har du vel det meste her: http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=607&kind=1
xaevo Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 Takker! Nå slipper jeg 30 meter kabel
abcosv Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg brukte wlan-driverne fra CD-en, men fikk ikke optimalt resultat. Så jeg fant ut navnet på wlan-chippen via et eksternt program, og lastet ned drivere direkte fra nettsidene til produsenten, som jeg tror het Ralink. Da funket ting mye bedre, og man fikk et bedre program for wlan-analyse enn det innebygde i windows med på kjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå