enteR-_- Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Hei sann, sitter på en dårlig pc :\ , og jeg hadde windows 2000 pro før jeg instalerte win xp home ed. Når jeg hadde windows 2000 så hadde jeg 100 fps konstant, men nå i windows xp så har jeg fps drops helt ned til 30-50. Jeg lurer på om dere vet om noen tråder/forum som har sånne tweaks eller noe til å f.eks slå av programmer som stjeler minne/cpu.. takk for alle svar..
morra Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Det jeg gjør er å åpne Task Manager/Oppgavebehandling (Ctrl+Alt+Del), høyreklikk på explorer.exe > Avslutt prosesstre (nest øverst). Deretter velger du Fil(e)-menyen > Kjør/Run > *finn CS* > OK. Det virker helt fint for meg, lykke til.
enteR-_- Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Skrevet 17. oktober 2005 ingen andre som kan hjelpe meg? sånn som forum tråder der dem viser noen tweaks eller noe lignende?
-Teddy- Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Går ut ifra at du har de siste driverne? Skal da ikke være så stor forskjell på to OS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå