Gå til innhold

Trenger nybegynner tips til black and white 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da mest på hvordan holde befolkningen fornøyd.

De sier også hele tiden " we need spare time", hvordan kan jeg gi dem det? Stille på "verdensklokka"?

Hvis jeg bestemmer meg for å være ond ( med ondt dyr ) vil jeg få like mye respekt som når jeg er snill?

Er på brettet der man skal bygge og erobre landsbyer for første gang. Trenger litt tips sånn generellt. takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spare time får du ved å sette klokken til ettermiddag. Idiotene i landsbyen din trenger å få servert alt på et fat... de klarer ikke legge seg en gang på egenhånd *sukk*

Det er diverse penalties på impressiveness ved å være ond, men du trenger da vitterlig ikke impressiveness om du ksal ta over via makt anyway. Impressiveness har ingen annen funksjon enn å ta over andre byers befolkning med.

Vinne som god: Sett opp en mur, og plasser et par hundre hus. Pass på at du bruker hovedsakelig tre-baserte hus siden du aldri har nok ore, men alltid "ubegrenset" med treværk. Pass og på å lage noen store åkre nær et lager. Så lar du dette somle og gå et par timer, så har du tatt over alle byene inkludert fiendens hovedstad. Videre til neste brett der du gjenntar samme prosedyre.... hurra?...

I tidlige brett holder det å bare ha en mur. Creaturen din slakter selvfølgelig alt utenom større mengder archere. I senere levler bør du ha et alter med noen worshippere. Uansett hva du angripes med, så slakter du det nådeløst med en fireball eller to... det er aldri noe risiko å snakke om.

Som evil: En frustrerende prosess å overta visse byer ved midnre du er flik å bruke craturen din til å fjerne hovedparten av fiendetroppene. Grunnen er at når du mister menn i byen din så tar det så salig lang tid å fødes nok nye til å rekruttere. Dette kan du selvfølgelig hjelpe på med til en viss grad med å pakke sammen et par tusen folk i byen din ved hjelp av billige boliger med høy capacity og store åkre.

Fremdeles ikke noe spesiellt vanskelig, bare tidkrevende. fiende-AI'en er helt borti natten, og dine styrker er ikke spesielt smartere.

-Stigma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...