Gå til innhold

Counter-Strike 1.6 Server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heij. Jeg skal få en Warserver snart og jeg lurte på hva jeg må gjøre for og få en tekst inpå spillet. F.eks. Du spiller på Gal.no's Warserver!. Slik tekst som kommer av og til opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan nok være lurt å laste ned amx-mod eller noe slikt noe. Tror faktisk du må det for å få det til å funke slik du vil.

Du kan få lastet det ned her kan jeg tenke meg.

amxmod.net

edit: men for å være ærlig, så vet jeg ikke om det kan funke uten. Jeg har rett og slett ikke prøvd.

Endret av BurTMastA
Skrevet

Hei!

Skal du kjøpe hos f.eks gameserver, eller skal du hoste selv?

Hvis du skal kjøpe fikser vel de du kjøper hos det "problemet"(?)

Btw: dårlig emnetittel!

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...