Gå til innhold

World of warcraft movie?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Overskriften sier det meste.

Jeg tror det hadde slått ann noe kraftig, men den hadde selfølgelig tatt årevis å lage.

Warcraft historien er egentlig ganske grei til film, men blir litt breial utover i spenningen, filmskaperne fikser dette lett.

Det blir som en Ringeness Herre film, med 50% mennesker og 50% Data Animasjon.

Jeg spiller wow sjeldent, men jeg har tenkt litt på konseptet mellom warcraft spillet og en eventuelt film, har lest på historien og tenkt ut litt. Jeg tror det hadde vært mulig...

Hva syntes dere ?

(Noen som vet om det allerede er planer om en slik film?)

Mvh

jhj

Endret av jhj
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

virker ganske bra dette, masse NE hunters, en d00rf warrior, 2 human warriors, begge dauer. Gnome med The 1 ring, 3 andre gnomer som tasser rundt og frodo må ha 2 sverd da :D . Et som lyser blått (demonslay?) og et som ikke lyser. Og han må nesten være rogue.

en annen ting er at jeg lurer på hvordan du skal få til enter (eller whatever, de trefolka). Og skal alle skuespillerne være lvl 60 eller?

edit: litt sen, men masse å skrive :D

Endret av chokke
Skrevet (endret)
virker ganske bra dette, masse NE hunters, en d00rf warrior, 2 human warriors, begge dauer. Gnome med The 1 ring, 3 andre gnomer som tasser rundt og frodo må ha 2 sverd da :D . Et som lyser blått (demonslay?) og et som ikke lyser. Og han må nesten være rogue.

en annen ting er at jeg lurer på hvordan du skal få til enter (eller whatever, de trefolka). Og skal alle skuespillerne være lvl 60 eller?

edit: litt sen, men masse å skrive :D

5006301[/snapback]

Blue glow = Minor Impact, Impact, Greater impact (2-3-5-7-9? +dmg)

Demonslayer = Fiery Glow

Så han burde ha +dmg på sverdet sitt ;)

PS: tror kanskje han mener virkelig film, ikke ingame wow film ;)

Endret av Amon Amarth
Gjest medlem-19530
Skrevet (endret)

la blizzard lage den :p de er bare geniale på data animasjon :w00t:

Endret av medlem-19530
Skrevet (endret)

Trådfeil.

Jeg mener WARCRAFT film.

Med tauren,orcs osv.

Ikke en komplisert nerde film med levels osv..

OJ JA: SELFØLGELIG mener jeg ekte film. Ikke en uproff wow-film som det finnes 10.00000 av allerede.

Endret av jhj
Gjest medlem-19530
Skrevet (endret)

the storie is about 2 gnomes that finds a powerful bracelet and they form the bortherhood of the braclet :!:

Endret av medlem-19530
Skrevet (endret)

Blizzard lager spill, ikke filmer :) De kan å lage film-sekvenser, ja, de ser utrolig bra ut, men en hel spillefilm? Tja, det kunne blitt bra, eller det kunne blitt en total fiasko.

Edit: Final Fantasy: Advent Children er jo utrolig fet, både characterene, storyen, og ikke minst animasjonen. Så en WoW-film med lignende teknologi ville vært utrolig fett, i hvert fall rent animasjonsmessig, men storymessig ville det kanskje vært litt verre.

Endret av Pug
Skrevet

Invictus: Har aldri sakt at Blizzard skal lage filmen.

Men ja, de hadde tatt vare på animasjonen i filmen ganske så bra ja..

Final Fantasy er utrolig kul, en slik film i Warcraft hadde vært kult.

Og ekte skuespillere hadde passet bra, hvorfor ikke ?

Får man inn gode skuespillere som spiller humans (dwarfs,human og gnoms).

Det er jo slik Ringeness Herre er, og Ringeness Herre er etter min mening veldig likt Warcraft. - Egentlig!.

Skrevet

Jeg har faktisk tenkt litt på dette selv, og synes faktisk Warcraft virker litt likt på Ringenes Herre egentlig... Jeg har jo Ringenes Herre som en av favorittfilmene mine og jeg _tror_ det kunne blitt en bra film :!:

Skrevet
En ting er ganske sikkert, blizz har nok vært innom idéen :)

5012932[/snapback]

Hadde vært merkelig om dem ikke hadde vært det....

Men kan hende de allerede holder på med ideer og holder det sånn skikkelig hemmelig og bare plutselig begynner og promotere den(tviler sterkt på det der men men du vet aldri :tease: )..

Hadde vært utrolig kult om de hadde greid og få det til, men med tanke på en ganske lang historie så hadde det nok blitt noe ala LOTR sånn 3 filmer a 2 timer tenker jeg..

Skrevet
the storie is about 2 gnomes that finds a powerful bracelet and they form the bortherhood of the braclet :!:

5007914[/snapback]

Along the road they come upon a murloc named Gottum! They are chased by nine bracelet boogiemen.

It could be a threeparter called ... The first part called "The Brotherhood of the Bracelet", foolowed by "A Couple of Towers" and a climactic ending called "Hey! The King's Back!"

Hadde vært rått. Spørsmålet er bare hvilken tidsepoke filmen skulle vært fra. Er jo skrevet flere bøker, og loren du får i spillene er også bra. Så masse potensiale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...