Gå til innhold

hvordan bli kvitt negativt rykte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en venn av meg startet på WoW i August. Han er 11, som meg, og siden han har tigget mye etter penger har han fått et ekstremt negativt rykte :D . Men jeg vil gjerne hjelpe han å bli kvitt det, siden det til og med var en fyr som hoppet av en klippe når han kom i nærheten :ermm: hvordan kan han bli kvitt det?

han spiller på Emerald Dream, BTW, nicket hans er ganske enkelt "Wilhelm"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hans egen skyld... men noen kan rapportere han og si at navnet er diskrimerende mot en eller annen tro og han får nytt nick. Mao, blanke ark...

Men han fortjener dårlig rykte når han tigger.

Skrevet (endret)

Folk glemmer.

Dersom han slutter å tigge, men begynner å oppføre seg normalt og som folk istedet, vil nok folk etterhvert glemme hvordan han oppførte seg.

Et annet alternativ er å starte på nytt med en ny character.

OT: Nå må dere barn huske på å ikke "kaste bort" all fritiden deres på data og wow. Det er viktig å gjøre leksene sine og å drive med noe fysisk (les: fotball) utenom også.

Endret av Pinglebolle
Skrevet
hans egen skyld... men noen kan rapportere han og si at navnet er diskrimerende mot en eller annen tro og han får nytt nick. Mao, blanke ark...

5006281[/snapback]

får vel fortelle han det :D det er også risiko for at han blir kastet ut etter å ha slengt en kraftig salve gloser mot en som vant mot han igjen og igjen :tease:

Skrevet

5006281[/snapback]

får vel fortelle han det :D det er også risiko for at han blir kastet ut etter å ha slengt en kraftig salve gloser mot en som vant mot han igjen og igjen :tease:

5006293[/snapback]

han er 11... han kan ikke tenke orntlig (flame me :D )

Skrevet
Folk glemmer.

Dersom han slutter å tigge, men begynner å oppføre seg normalt og som folk istedet, vil nok folk etterhvert glemme hvordan han oppførte seg.

Et annet alternativ er å starte på nytt med en ny character.

OT: Nå må dere barn huske på å ikke "kaste bort" all fritiden deres på data og wow. Det er viktig å gjøre leksene sine og å drive med noe fysisk (les: fotball) utenom også.

5006291[/snapback]

greit nok, han driver (litt motvillig) med friidrett også

synes det var morsomt når jeg så i chatskjermen "Beggar spotted near Iron Forge, take cover!"

Skrevet

5006281[/snapback]

5006293[/snapback]

5006310[/snapback]

det har vært noen sånne tilfeller ja :tease:

Skrevet (endret)

5006281[/snapback]

5006293[/snapback]

5006310[/snapback]

Og du er kanskje også 11?

Hvis han skjerper seg, slutter med å slenge disse bombene med gloser på folk som eier han, får han muligens respekten tilbake. Ikke at jeg bryr meg.

Endret av Krakken
Gjest medlem-19530
Skrevet

ehh nei, men ignore funker bra uansett :p

Skrevet
ehh nei, men ignore funker bra uansett :p

5006404[/snapback]

heh

@Krakken: Ja det er jeg, men uvanlig moden for alderen ifølge alle jeg kjenner (og noen jeg ikke kjenner også...). Det verste var at han skrev glosene på Norsk til en Tysker = Rapporter...

Skrevet

5006281[/snapback]

5006293[/snapback]

5006310[/snapback]

Siden han bare er 11 år gammel, er han strengt tatt for ung til å spille wow, men dersom han har glede av spillet så ser jeg egentlig ikke noe problem i det. Jeg vil tro at mye av grunnen til at det er satt 12-års grense på spillet er at man kan få problemer med å "skjønne" mekanikken og sammenhengen i spillet om man er yngre.

Og jeg tror det er vanskelig å "vaske" ryktet sitt i wow, da /ignore lista pleier å være permanent hos folk flest. Han bør heller se på det som nyttig lærdom, at oppførselen hans får konsekvenser han ikke blir kvitt så lett, og heller starte en ny char med blanke ark og ikke gå i de samme fallgruvene en gang til =)

Dessuten, om såkalte randoms spør meg om hjelp til quests *hender* det at jeg hjelper til, men som regel sier jeg nei på en høflig måte, mens de som derimot inviterer meg til grupper uten å spørre først, med en påfølgende whisper "NEED HELP ON QUEST PLZ." eller "COME HERE" gidder jeg ikke svare engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...