CurSe Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Har prøvd DOTA noen ganger på b.net nå, og må innrømme at jeg begynner å digge det brettet, men det hakker ganske mye. Består recommended kravene til WC3 Frozen Throne, men likevel så hakker det. Tviler for at det er linjen som er problemet siden det også hakker når jeg lager et eget custom game, uten å være på b.net. Har følgende maskinvare i denne gamle krigeren: 1Ghz 1280mb SDram pc133 Geforce 4 Ti4400 Vet at det er en crappy pc, men Warcraft3 burde den takle. Eller kanskje ikke? Endret 14. oktober 2005 av CurSe
akarno Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Ting som kjører i bakgrunnen? Jeg har en relativt god PC og, den hakker litt på de sykeste custom-gamene. Kan det være spillet som ikke takler det, i stedet for maskinen som du sier?
Matmoms Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Har spillt massevis av dota selv, og jeg hvet at dota er en ganske tung map til warcraft, mappen inneholder ganske mye forskjellig så den er ganske tung og kjøre. Jeg er temmelig sikker på at det er prossesoren som gjør at det hakker hvis du har 1 ghz prossesor. Endret 14. oktober 2005 av Matmoms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå