Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Msn 7.5 (midlertidig utilgjengelig)


Anbefalte innlegg

:dribble: Får beskjed om at tjenesten er midlertidig utilgjengelig når jeg forsøker og logge på msn, men det er ikke noe galt med tilkobling/pålogging.

 

Har hatt problemet en god stund, og forsøkt det meste uten og skjønne noen ting.

avinnstallert msn og lagt inn på nytt, koblet ut brannmur.... samme hver gang.

 

Det som er litt merkelig er at det tar alt for lang tid fra du skriver brukernavn/passord i påloggingsbildet til det synes på skjermen?

 

Bruker en Acer Aspire og har vert pålogget før, fra andre pcer går det helt fint.

 

Jeg blir helt sprø av dette her! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:cry: Uggh!

 

Jeg hater og reinstallere...

5004000[/snapback]

 

 

kanskje ikke det er nødvendig .. for jeg var hos en kompis i går, og han kom seg ikke på msn, da leste jeg at en av grunnene kunne være at han ikke hadde stilt klokka :hmm: ... så jeg fikk han til å stille klokka riktig, og da funket det ..

helt merkelig.

 

men før det problemet kom, så hadde han "reset bios", derfor var klokka feil.

Lenke til kommentar

Nei nå er det ihvertfall ikke nødvendig! :cry:

 

Satt i fred og ro og spillte poker da jeg plutselig kunne høre en tikking, akkurat som en sprengladning skulle gå av. Jeg tenkte hva i h.... er dette for noe?

Jo, lyden kom fra pcn. Jeg begynner og stenge ned programmer for og se om det er noe som står og går som forårsaker det!

Men da slutter plutselig alt og fungere, så jeg kaster meg over powerknappen og holder nede helt til den shutter down.

 

Da jeg forsøker og slå på nå tikker det som et gammelt veggur, og får beskjed om at "operating system not found"

 

aaagghf!

 

 

:wallbash:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hei

har AKKURAT samme problem. midlertidlig utilgjengelig og tregt å skrive inn brukernavn, men passord går vanlig. Sitter også på Acer Aspire, ny i forrigårs.

klokka viser riktig tid og samme med dato.

hva f*** er detta for noe dritt?

 

shalling; hva har skjedd videre?? må si jeg ble litt nærvøs nå :cry::dontgetit:

 

hjelp søkes:P

Endret av sral123
Lenke til kommentar

hvis det er den gamle du snakker om så funker det fint :cool:

la inn msn 7.0 og prøvde og det virka det også, så da må det være maskinen som ikke liker 7.5 da? hvis ingen andre har noen forslag om ting jeg kan gjøre fortsetter jeg bare med 7.0 inntill det kommer en eventuell ny msn. er vel ikke store forskjellene fra 7.5 til 7.0?!

 

men rart er det ihvertfall! burde jeg klage på dette?

 

isamme slengen: kan jeg sitte med batteri i laptoppen med strømtilkoblinga til. drar det ned levetiden på batteriet? bør jeg koble det ut på noen måte?

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...