Gå til innhold

Addons ikke oppdater etter ny patch?


Anbefalte innlegg

Som vanlig når det er ny patch må man jo slette alle addons, og laste ned på nytt osv.. :thumbdown:

 

Men to av addons'a jeg hadde før, ser ikke ut til å ha blitt oppdatert/fiksa så den kan brukes til 1.8.. Jeg finner hvertfall ikke de to noen sted..

 

Jeg vil ha "Auctioneer" og "Titan bar" eller "Titan Panel" som det kanskje heter..

Jeg la dem inn, for så ut som det var kommet nye som skulle funke til 1.8 patchen, men NOPE :no:

 

Så hvis noen har link til hvor jeg får de to, eller en av dem, som funker til 1.8 hadde jeg vært evig takknemmelig..!

 

 

Edit* Og på addons lista inne i WoW, står det ikke "out of date" men "dependency.."

Hva skal det bety!? :ohmy:

Endret av j0k3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit* Og på addons lista inne i WoW, står det ikke "out of date" men "dependency.."

Hva skal det bety!?  :ohmy:

5000504[/snapback]

 

Hvis det er CT mod det er snakk om så må du ha "CT_core" for at de andre CT addon skal funke..

 

De fleste populære og aktive addon's er under oppdatering og kommer om kort tid ut i ny versjon, så hold øye etter ny release på addon sidene etter din addon.

 

Hvis du ikke finner ny versjon så finnes det vel et lite program som fixer addon versjon nr'et sånn at spillet tror at det er en oppdatert versjon.

 

Men ettersom jeg har hørt så er ikke dette å anbefale.

 

Bare følg med etter ny release :thumbup:

 

edit* Auctioneer addon oppdateres vel om noen dager.

Endret av Black&White
Lenke til kommentar

Last end wowtoc fra http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=216

 

Det er en fil som oppdaterer alle addons til siste versjon. Det fungerer utmerket som en midlertidig løsning for de aller fleste addons etter patching. Dersom noen addons fortsatt ikke virker, er det bare å laste ned den oppdaterte versjonen, eller disable de. Oppdatert versjon av dine addons kan du laste ned etter hvert som de legges ut, gjerne etter at det verste trykket på curse-gaming og andre slike steder er over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...