MoBiuS Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Hei folkens! Lurte på om det var noen som kunne gi meg noen tips med følgende problem: Når jeg spiller CS source så lagger det en del.. Det er ikke konstant lagging, men av og til så fryser bildet helt og etter et par sekunder så funker det igjen. Jeg har en 8 mbit adsl linje så det kan ikke være nettforbindelsen??. Datamaskinen er koblet opp mot(3Com officeconnect) trådløs router, men maskinen er koblet med kabel til routeren så det kan ikke være pga dårlig signal.. Er det noen som har noen forslag til hvorfor det lagger/fryser bildet?? Jeg har også stilt inn video options i spillet til helt normale verdier ikke toppverdier.. Maskinen har et AIW Radeon 9800 Pro kort og 2gb ram.. Takker på forhånd for alle svar
Luchy Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 etter den siste updaten så kom det noe nytt på settings -> video options. der må du sette noe på *none*. husker ikke hva det het
gpa Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Ser du har en officeconnect, jeg opplever i alle fall svingninger i lan hastigheten hele tiden. Merker det ikke til vanlig bruk, men når du kjører noe som skal være oppe hele tiden, ie. VPN eller CS, faller det ned hele tiden. Når jeg tester nedlasting fra stabil server opplever jeg at hastigheten pulserer fra 100Kb+ og ned til 0 for så og gå opp til 100Kb+ igjen. Prøvde å koble pc'en direkte til netopia dsl ruteren og da forsvant problemet med en gang. Samme problemet gjelder forøvrig også på wan.
Monkey Spr@yer Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Prøv å legg inn nyeste firmware til routeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå