Gå til innhold

F-22 ADF demo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) jeg har sitti og lett etter et spill fra 1998, enten demo eller fullversjon, men ser ut som om alle servere som hosta/hoster gamefila ikke er tilgjengelige :S error 404 eller 500.

Noen som kan hjelpe meg?

F22-ADF (air dominance fighter)

utvikler er digital image design :)

Mvh Sweet™

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du kan få kjøpt dette spillet nå, eller hvor demoen kan finnes, men jeg har hele spillet orginalt en eller annen plass her. Men det hjelper deg jo ikke stort.

Hva med en av de større salgsidene da? Ebay eller noe?

Skrevet

har ikke funnet noe på ebay :( har ikke noe særlig med penger og gi for det heller ser du.. kan ikke jeg eventuelt få til en avtale med deg eller noe da? :)

Mvh Sweet™

Skrevet

Fikk PM'n din, men jeg får ikke svart deg da brukernavnet ditt ikke blir godkjent som mottaker.

Angående spillet: Jeg vet jeg har det en eller annen plass her, la meg se om ikke jeg kan finne det så skal vi alltids komme til en ordning. Jeg kommer uansett aldri til å bruke det igjen.

Men som sagt, la meg se om jeg kan finne det først, poster her når jeg vet litt mer (hvis ikke pm'n din er fikset innen den tid).

Skrevet

nei jeg får ikke logget inn heller på den andre accounten. skal sende mail til admin senere og høre om han kan få ordnet det.

men trivlig og høre at du faktisk gidder og hjelpe meg :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...