RegRot Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hvordan får jeg pirates of the carribbian til å kjøre i fullscreen? kjett å se bare en liten firkant midt på skjermen... Endret 12. oktober 2005 av RegRot
sixx Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Du finner det vel muligens under "settings" eller options elelr noe i den duren har ikke spillet, men det er hvertfall veldig vanlig!! :!:
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Husker at det var en slik bug jeg hadde (da jeg spilte den crackede versjonen, tror jeg). Husker ikke helt hva det var jeg gjorde, men prøv ALT+TAB og trykk høyretast på PotC-ikonet nede i linjen for aktive oppgaver, så velger du "maksimer". Prøv om det hjelper.
RegRot Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Høres ut som om det skal funke, men finnes det noen hurtigtaster for dette? får ikke brukt musa "inne i bilde" når jeg har den oppe og kjører spillet.
Hr. Jenssen Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Høres ut som om det skal funke, men finnes det noen hurtigtaster for dette? får ikke brukt musa "inne i bilde" når jeg har den oppe og kjører spillet. Vet at du ikke klarer å bruke musa inni bildet. Det er derfor du skal bruke ALT+TAB, CTRL+ALT+DELETE, SHIFT+ESCAPE og lignende hurtigtaster for å komme tilbake til skrivebordet.
Sepo Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Prøvd Alt+enter? =) *host*Narutospill*host* (skjult reklame)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå