posse Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hei. Skal slette en "vanlig" bruker-konto. Men når jeg trykker på slett konto så "henger" windows seg :s Noen forslag på hvordan jeg kan fjerne kontoen? Er 2 kontoer på maskinen. Konto 1 er det jeg som bruker,mens konto 2 er det en annen.. Jeg bruker Konto 1 for å slette Konto 2. MvH Stephan Hemmingsen
SacrefiZer Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Høres rart ut.. Prøv å logg inn som administrator og slett den da. Eller så kan du sikkert prøve å starte den opp i sikkerhetsmodus. (har ikke prøvd forslag nr. 2 selv men..bare å prøve det)
Pingla Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Sikkert en eller annen kobling som ligger mot denne brukeren som gjør at ting henger seg. - Konto1 må ha administrators rettigheter. - Prøv å deaktivere Konto2 før du sletter den, bør lukke alle koblinger. - Start opp i sikker modus og prøv å slette Konto2 der.
el_cash Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Logg deg inn som Administrator for å slette kontoen.
posse Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 I sikkerhets modus finner jeg ikke konto 2 Åssen deaktiverer jeg konto nr 2? lukker alle koblinger? åssen?
posse Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Skrevet 16. oktober 2005 Glem det... Jeg gikk inn i "behandling" Under min datamaskin å slettet brukeren der
Pingla Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Åssen deaktiverer jeg konto nr 2?5016624[/snapback] Har ikke norsk XP, men prøver etter hukommelsen:- Høyreklikk på "Min datamaskin" - Velg "Behandle" - Under "System verktøy" finner du "...brukere og grupper". - Velg "Brukere" under denne. - Høyreklikk på Konto2 og velg "Egenskaper" - Velg avkrysningsboksen for "Deaktiver konto" eller noe slikt. - Klikk "OK" og restart for sikkerhets skyld før du prøver å slette Konto2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå