Øssa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hei! Begynner å bli veldig lei av folk som ikke gidder samarbeide når du spiller i squad med dem. Da forsvinner jo hele poenget med squads! Noen somm er med å spiller på battlefield.no's Wake only server, og lager et skikkelig squad? Jeg er McOssa ingame og jeg skal være medic. EDIT: LEif Endret 12. oktober 2005 av Øssa
CHB3 Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Helt enig at det ikke er vits å være i squad vist ingen sammerbeider. off-topic: Slike spørsmål er vel ikke egna så veldig bra å stille i et forum, prøv gamer.no irc kanalen kansje du får mer respons der
Markaren Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Jeg hadde nettopp tre ekepsjonelt gode runder som squad leader på mashtuur. Battlefield.no Metropolis serveren. Vi rula som MEC, og knuste all motstand, men best av alt: [Aos]Urban ble shock paddla av meg mens han brukte nOOb-tube! Den svei! Så om du er ute etter samarbeid, så tror jeg den serveren er den beste.. Endret 12. oktober 2005 av Markaren
MistaWu Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 haha, lo godt da gitt. Du skulle vel egentlig revive han nissen jeg nettop hadde drept..
Markaren Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 ' date='12/10/2005 : 16:21'] haha, lo godt da gitt. Du skulle vel egentlig revive han nissen jeg nettop hadde drept.. Jepp, men resultatet ble enda bedre..
Øssa Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 JA, kanskje jeg sku prøvd den IRC kanalen.
Markaren Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Tipper markaren fekk ein orgamisk følelse Heller en "Den skal jaggu folka på forumet få høyre om" følelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå