Gå til innhold

sølt øl i laptop.


9sta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden maskinen starter kan du jo koble den til en ekstern skjerm for å se om du får bilde. Da ser du raskt om det er den interne skjermen eller skjermkortet som har tatt kvelden, så har du kommet litt lenger i feilsøkingen.

 

Kan også være lurt å gi hovedkortet en omgang med elektrolikkrens. :thumbup:

Lenke til kommentar

En kompis av meg gjorde det samme på en bærbar han lånte på et LAN. PCen ble litt småfull og snøvlet når han skrev (tastene klistret seg sammen), og var generelt litt i ubalanse. Vi la den til å sove, og den var tydeligvis litt i bakrus da vi vekket den dagen etterpå, men etter noen timer ble den ok igjen. Flaks, sa Severin Suveren.

Lenke til kommentar

nå har jeg fått den til å virke igjen, skrudde den helt i fra hverandre rensket litt og satte den sammen igjen.. men tastaturet på den virker ikke.. annenhver bokstav virker ca.. noen som vet sånn ca pris for nytt tastatur til den? og hvor jeg får tak i det?

Lenke til kommentar
nå har jeg fått den til å virke igjen, skrudde den helt i fra hverandre rensket litt og satte den sammen igjen.. men tastaturet på den virker ikke.. annenhver bokstav virker ca.. noen som vet sånn ca pris for nytt tastatur til den? og hvor jeg får tak i det?

Hvordan maskin snakkes det om her? tastatur er rimelig fra 150 til 500,-kr

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
nå har jeg fått den til å virke igjen, skrudde den helt i fra hverandre rensket litt og satte den sammen igjen.. men tastaturet på den virker ikke.. annenhver bokstav virker ca.. noen som vet sånn ca pris for nytt tastatur til den? og hvor jeg får tak i det?

Hvordan maskin snakkes det om her? tastatur er rimelig fra 150 til 500,-kr

Bærbar.

Han skriver det helt øverst .

Lenke til kommentar
Er nesten billigere å skaffe ny laptop enn å bytte hovedkort hvis du ikke har garanti fordi så si alt er loddet på kortet av komponenter.

Og hvordan blir dette annerledes dersom trådstarteren har garanti på laptopen sin? Komponentene er vel fortsatt loddet på hovedkortet, og prisen for å bytte hovedkortet blir vel ikke lavere, all den tid garantien ikke dekker skader forårsaket av ølsøling? :!: Sorry, kunne ikke dy meg.

Lenke til kommentar

Vil også anbefale elektrorens! Funka fett når jeg sølte fanta (det var forøvrig fanta free, uten sukker) i tastaturet mitt.

 

OT:

En kompis av meg gjorde det samme på en bærbar han lånte på et LAN. PCen ble litt småfull og snøvlet når han skrev (tastene klistret seg sammen), og var generelt litt i ubalanse. Vi la den til å sove, og den var tydeligvis litt i bakrus da vi vekket den dagen etterpå, men etter noen timer ble den ok igjen. Flaks, sa Severin Suveren.

 

Hehe! Genial historie!

Lenke til kommentar
En kompis av meg gjorde det samme på en bærbar han lånte på et LAN. PCen ble litt småfull og snøvlet når han skrev (tastene klistret seg sammen), og var generelt litt i ubalanse. Vi la den til å sove, og den var tydeligvis litt i bakrus da vi vekket den dagen etterpå, men etter noen timer ble den ok igjen. Flaks, sa Severin Suveren.

:!: Den var god!

Lenke til kommentar
jeg har funnet ut at jeg må ha nytt tastatur til den, ledningen som hører til tastaturet er ødelagt.. noen som vet en ca pris og hvor jeg kan få tak i det?

Det er jo umulig å gi pris på noe man ikke vet hva er... Du sier det er en FS men det er et hav og velge i... Du må finne model/type , og deri fra kontakte div nettbutikker som sikkert klarer å finne tastatur til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...