MarkusG Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Funker veldig bra men det tar lang tid og det er litt komplisert, noen som har en enklere måte? Takker for svar Endret 12. oktober 2005 av makos
m-momr Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 vet ikke helt hva du mener meg å lege til, men jeg tror du mener legge til. jeg bruker VLC player
MarkusG Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Beklager skrivefeil, jeg mener å legge sammen subtitle-fil og en film slik at det blir bare en fil
skarp1 Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Du kan bruke Virtualdub og subtitler filter. http://www.virtualdub.org/virtualdub_filters Denne kan være litt vrien, mulig du må konvertere sub fila til rikrig format. Les i forumet deres for å få hjelp. Jeg fikk ikke dette til å virke på splittede filmer. (jeg kan ikke hjelpe deg yttligere)
MarkusG Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 Synes du bør lese litt bedre jeg, det er Virtual DUb jeg bruker men jeg synes det er tungvint
Bertelsen Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Jeg vil gjerne anbefale deg det fantastiske programmet BS player, bare last det ned og du er ferdig. Høyre klikk på filmen og trykk på add subtitles.. Edit: link her Endret 13. oktober 2005 av satyr-wongraven
MarkusG Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 Det er ikke det jeg skal bruke det til har jeg prøvd å forklart. Jeg skal gjøre slik: 1 subtitle + 1 Videofil= En videofil med permanent/innbakt tekst der du ikke trenger noen subtitle fil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå