simenss Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Bedre sent enn aldri! Takk for infoen
So|o Skrevet 22. oktober 2005 Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Einseste eg legger merke til er at MSN Plus er fylt med reklame og spyware....... Jeg er motstander av lange nick, og Messenger Plus! gir meg muligheten til å kalle alle deres egentlige navn 4989413[/snapback] Bruker ikke Messenger Plus nå, men det er en stor fordel ja. Jeg hater langt nick med mange smileyer osv. Er litt skeptisk til å installere Plus, hørt mye rart om den.. Noen som vet om andre muligherer til å endre kontakters nick? Endret 22. oktober 2005 av So|o
simenss Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Skrevet 22. oktober 2005 Bruker ikke Messenger Plus nå, men det er en stor fordel ja. Jeg hater langt nick med mange smileyer osv. Er litt skeptisk til å installere Plus, hørt mye rart om den.. Noen som vet om andre muligherer til å endre kontakters nick? Hvis du ikke raser gjennom installasjonen vil du oppdage at du kan velge bort reklameprogrammene. Ellers ville jeg ikke brukt MessengerPlus! selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå