BlastyTrasty Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Etter litt søking her og der, gav jeg tilslutt opp og postet en request på problemet selv. Så for de av Dere som bruker gamespy og ASE kan dette være nyttig; TotalBF2 Ved å legge til ".OLD" på filmfilene slipper du å se f.eks EA og DICE logoen - og derfor går spillet rett i innloggingsmodus og joiner server med en gang. Leste også at den skal skippe over "Message from EA" - men dette er jeg ikke 100% sikker på.
_Paulsen_ Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Mener å ha lest at det også går an å rename movies-mappa.. Har ikke testet dette, dog...
Furyfax Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Bare til å slette diverse filmer i spillet. Men bruk "cut" metoden slik at du kan kopiere filmen tilbake om det oppstår en feil.
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Mener å ha lest at det også går an å rename movies-mappa.. Har ikke testet dette, dog... Då får du ikke ha den bakgrunnsvideoen, og den liker jeg litt.
MrLee Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 det er tatt opp endel ganger før. og du kan bare se litt på filnavnene i den mappa, så forstår du rimelig fort hvilke filer du skal rename og hvilke du skal la være for å beholde den og den filmen forøvrig trenger du ikke klikke på det "message from EA" vinduet, bare trykk rett på menyen oppe...
angry_norwegian Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Problemet er egentlig ikke selve "message from EA"-vinduet, men at denne sannsynligvis hindrer ASE og sikkert GameSpy å launche spillet og logge deg på serveren du valgte i ASE/gamespy. Å rename video-filene løser ikke dette problemet, dessverre.
tendilenz Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Mener å ha lest at det også går an å rename movies-mappa.. Har ikke testet dette, dog... Jepp, dette funker. Jeg renamet movies-mappa til mooovies. Slipper å fikle med filene da.
angry_norwegian Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 ok..jeg har trialversjon. Hva har du, urban?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå