Gå til innhold

Hvordan skru av introvideoer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt søking her og der, gav jeg tilslutt opp og postet en request på problemet selv.

Så for de av Dere som bruker gamespy og ASE kan dette være nyttig;

TotalBF2

Ved å legge til ".OLD" på filmfilene slipper du å se f.eks EA og DICE logoen - og derfor går spillet rett i innloggingsmodus og joiner server med en gang.

Leste også at den skal skippe over "Message from EA" - men dette er jeg ikke 100% sikker på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mener å ha lest at det også går an å rename movies-mappa.. Har ikke testet dette, dog...

Då får du ikke ha den bakgrunnsvideoen, og den liker jeg litt.

Skrevet

det er tatt opp endel ganger før. og du kan bare se litt på filnavnene i den mappa, så forstår du rimelig fort hvilke filer du skal rename og hvilke du skal la være for å beholde den og den filmen :)

forøvrig trenger du ikke klikke på det "message from EA" vinduet, bare trykk rett på menyen oppe...

Skrevet

Problemet er egentlig ikke selve "message from EA"-vinduet, men at denne sannsynligvis hindrer ASE og sikkert GameSpy å launche spillet og logge deg på serveren du valgte i ASE/gamespy.

Å rename video-filene løser ikke dette problemet, dessverre.

Skrevet
Mener å ha lest at det også går an å rename movies-mappa.. Har ikke testet dette, dog...

Jepp, dette funker. Jeg renamet movies-mappa til mooovies. Slipper å fikle med filene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...