H&Dfanatic Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Får denne beskjeden når jeg logger inn. Noen som vet hva som må gjøres? Fikk den etter en Theres a problem with your ...... Starter opp spillet og får denne ..
_Paulsen_ Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hmm, den der var ny må jeg si... Får jo først beskjed om at serveren er full da... Og så det andre i tillegg?
Markaren Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Etter att 1.03 patchen kom, så har alle servere rett på et valgfritt antall "reserved slots".. Om en server har f.eks to reserved slots, så vil det stå at det er to ledige plasser på serveren.. Men det er kun for admins. Om du ikke er en admin, så vil du få opp den "feilbeskjeden"
_Paulsen_ Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Oki! Leste noe om dette med reserved slots, men har aldri "sett noe til det" på en måte.. Kjekt å vite! Litt OT, men imponerende stats du har, Markaren
Markaren Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Oki! Leste noe om dette med reserved slots, men har aldri "sett noe til det" på en måte.. Kjekt å vite! Litt OT, men imponerende stats du har, Markaren Da har du ikke sett [urban] sin
_Paulsen_ Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Oki! Leste noe om dette med reserved slots, men har aldri "sett noe til det" på en måte.. Kjekt å vite! Litt OT, men imponerende stats du har, Markaren Da har du ikke sett [urban] sin Hehe, nei, har faktisk ikke det Lot meg imponere spesielt over din beste runde, hehe! Link til statsen hans da?
MistaWu Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Endret 11. oktober 2005 av [urban]
_Paulsen_ Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Helt sykt! Det må jeg si! Men Markaren har en bedre "best round" enn deg da, hehe.. Enorm score på han på den beste runden hans! Skal jo nevnes at du ikke er så veldig langt bak da.. Men, ingen skal få ta fra deg æren at du kan spillet, det er helt sikkert! Dælan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå