Gå til innhold

Finner ikke igjen det ultimate HTPC kabinettet!


Anbefalte innlegg

Jeg trenger deres hjelp til å finne igjen et kabinett jeg har sett vært omtalt her på forumet, men jeg klarer ikke å finne igjen linkene.

 

Har prøvd å søke men siden jeg ikke vet helt hva jeg skal inkudere i søket får jeg ikke de resultatene jeg vil ha.

 

Det var en som sa han hadde en A64 4000+ i det uten vifte eller vannkjøling (det er en heatpipekjøling). Det er vist det mest effektive når det gjelder passiv kjøling og luftgjennomstrømning. Det er sort av farge med kjøleribber på hver side, og på kjøleribbene er heatpipene festet på innsiden. Harddisken(e) er festet i det perforerte lokket sammen med det eventuelle optiske drevet.

 

Jeg husker jeg besøkte en amerikansk nettside hvor du kunne bestille kabinettet som kostet mellom 250 og 300 $. Der kunne du legge til mange forskjellige ekstra ting som feks en liten lcd-skjerm til å ha som display.

 

Er det noen som kan hjelpe meg å finne kabinettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vet hvilket du mener... hehe... men jeg husker ikke navnet på den som lagde det eller prosjektet... men han hadde laget kabinettet selv tror jeg... vet at han bestillte de store sorte kjøleribbene fra tyskland, og de var temmelig dyre...

 

skal lete litt jeg...

 

edit:

det skulle vel tilfeldigvis ikke være Dr.Spawn sitt Prosjekt beQuiet??

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Takk for kjapt svar!

 

Det var dessverre ikke det du fant, det jeg leter etter er et masseprodusert et som en nettbutikk selger.

 

Flere opplysninger :

 

Lokket på kabinettet er hengslet slik at du kan åpne pc'en enkelt for å bygge i den. Lokket er fullt av små hull slik at du kan få festet hdd o.l. på undersiden av lokket.

Tror det kostet 268 dollar eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...