Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jeg søker gameadmins til en 64 players BF 2 ranked gameserver, serveren er hostet av ett kjent norsk konsern. Det finnes planer om utvide serverparken til flere BF 2 ranked servere, men pr. dags dato er det bare en som er oppe og går. Send en søknad som inneholder følgenede: Navn (for/ etternavn). Alder (over 18 er ett must). Mobilnummer (Du kommer til å bli oppringt, før du evt får slippe til på serveren). E-post adresse. Game nick. Hvor mye spiller du, og hvor mye kommer du til å spille framover. Vi vil helst ha erfarne serveradmins, så har du vært gameserver admin tidligere, legg ved linker/ referanser. Har du ikke vært admin før så kan du også søke, men du vil måtte regne med at folk med erfaring kommer før deg. Men søker du ikke, så vinner du iallefall ikke noe! Søknad sendes til: [email protected] Og til moderatorer og evt admins, jeg har spurt blacktower om lov til å poste denne posten, og tillatelse til det har jeg fått PS: Dette er ikke betalt arbeid altså PPS: Jeg jobber ikke for dette konsernet, men jeg er ansvarlig gameserver admin. EDIT: Vil helst ha søknaden i word format. Endret 10. oktober 2005 av Slettet+3124
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Som dere sikkert skjønner så er det behov for flere serveradmins enn bare meg, ikke la dere bli skremt av de kravene jeg har lista opp. Vi er snille og greie egentlig, men vi ønsker bare ikke for unge admins på serveren Noen lurer sikkert hvilket firma/ konsern som står som eier/ drifter av denne serveren? Vel, skal ikke drive med noen form for reklame, for noen, så derfor ha meg unnskyldt for at jeg ikke "røper" her eller i hovedinnlegget hvem som er eiere. Men however, de fleste av dere har garantert hørt om dette firmaet/ konsernet EDIT: leif var her.. og gikk.. Endret 11. oktober 2005 av Slettet+3124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå